in het ziekenhuis blijven help!!

A

Anoniem

Guest
beste dames...

ik ben vorige week op controle geweest en mijn baby is voor 30 weken en 3 dagen veel te groot.naar hun idee hoort hij zo te zijn met 34 weken.
nu moet ik vrijdag naar het ziekenhuis voor een echo en meteen door naar de genocologie.
heb ik de kans dat ze me daar houden????
daarbij ligt de kleine al 2 weken met het hoofdje naar beneden.

alvast bedankt

Op zich lijkt me het niet direct aanleiding om in het ziekenhuis te moeten blijven. Misschien ben je gewoon 4 weken langer zwanger dan dat jezelf wist. Dat komt echt vaker voor. Als het kindje al gedraaid is en het verder gezond is, dan mag je vast nog gewoon naar huis.  
Ik ken ook iemand die iets  soortgelijks had.  Ze heeft altijd gezegd dat ze een aantal weken langer zwanger was dan dat de echoscopistes en de gyn wilde geloven. Hun metingen gaven anders aan, en die metingen houden ze aan. Haar kindje kwam echter weken "te vroeg". Het was een forse baby, zonder huidsmeer, wat niet wijst op een te vroege bevalling. Toen pas zei de gyn, dat ze inderdaad gelijk gehad had in haar berekeningen.

Ik hoop dat je baby goed gezond is en jij natuurlijk ook.
Zal voor je duimen dat je niet hoeft te blijven

xx Annette

Hoi!

Ik ben nu 35 weken en 3 dagen zwanger,en ben ook al een tijdje onder controle bij de gyn.
Mijn buik was erg groot voor het aantal weken dat ik ben,maar het kindje ligt gewoon op schema.
Het kindje ligt al meer dan 10 weken met het hoofdje naar beneden,dit is alleen maar gunstig,vanaf nu zal hij ook niet meer draaien.
Maar het is gewoon fijn dat je onder   controle staat,je krijgt extra echo"s,om de groei van je kindje in de gaten te houden.
Ik kan me niet voorstellen dat ze je in het ziekenhuis houden als er verder geen reden voor is.
Ik denk ook wel eens dat ik al verder ben,maar dan zien ze dat toch...??of niet??
Heel veel succes!!

Liefs,Swinnie

Terug
Bovenaan