in het ziekenhuis met zwangerschapsvergiftiging

nou mijn verhaal word lang heb jullie veel te vertellen...

maandag moest ik na de vk... had eigenlijkk vorige week do al gmoeten maar toen krege we het nare nieuws dat mijn vriends opa was overleden dus konden we niet.
dus afgelopen maandag urine mee en het was gelijk mis. ze schrokken van mijn vele vocht en de hele hoge waarde aan eiwitten in mijn urine. en mijn bloeddruk was veeeeel te hoog. ik werd geijk door gestuurd na zh en daar aangekomen leidde ze me gelijk na mijn kamer. alles werd weer gemeten en bloed werd geprikt. ik werd aan het infuus gelegd voor mijn bloeddruk en moest volledig bedrust. ik ging de nacht in met zware hoofdpijn. ze hebben me die nacht met 3 mann in de gate gehouden want bloeddruk werd weer veel te hoog dus kreeg ik een infuus erbij aan. en om het half uur bd gemeten. een helse nacht dus met weinig slaap.
gisteren hadde ze me een vetertje in gebracht met hormonen om de baarmoeder mond week nte maken zodat ze me vadaag gaan proberen in te leiden. ik hoop zo dat het vetertje zijn werk heeft gedaan want ik word hier echt gek de hele dag op bed. gelukkig zijn mijn bd en waardes weer stabiel maar de enige manier om me echt beter te maken is om te bevallen.

nou dames succes nog allemaal. hoop zoooo dat dit mijn dag is maar ben bang dat het vetertje weinig gedaan heeft en ik nog een dag moet wachten hier alleen. khoor het zo

groetjes lee

het vetertje heeft wel wat gedaan
1 cm!
niet genoeg dus om in te kunnen leiden,
dus weer een nieuw vetertje ingebracht gekregen.
en word het wachten op de volgende cm´s
een hele voorspoedige zwangersschap maar de laatste paar dagen tot het eind zijn een hell. gelukkig ddoet de kleine het nog prima en is er nog 1 pluspunt.

Hoop voor je dat het werkt! en dat je snel mag bevallen!! Fijn dat de kleine het goed doet.. maar zwangerschaps vergiftiging is niet niks!

Rustig aan en we horen gauw goed nieuws van je!

liefs

Wat naar allemaal zeg!
Wel fijn dat het met de baby goed gaat ondanks alles.
Hopelijk heeft het vetertje van gisteren een start gemaakt en gaat het met de veter nu beter dan gisteren en heb je meer cm ontsluiting.

Probeer je anders te vermaken in bed met een boek ... tijdschriften ... puzzelen ... je nagels lakken ...
Wachten duurt namelijk echt lang als je moet wachten!

Nou meis succes ermee en hopelijk doet de veter het goed en mag je vandaag je kleintje in je armen hebben,

Liefs Marina

Tjee vrouwke toch das allemaal niet mis.....
Hoop dat dit vertertje voor nog meer ontsluiting zorgt en dat ze kunnen beginnen met inleiden.
Hopelijk heb je je kleintje snel in je armen
Sucses en duim voor je

liefs louise

Terug
Bovenaan