In het ziekenhuis op vakantie

Ik ben ondertussen 10 weken zwanger , en net terug van vakantie .
Volgens de dokter kon het echt geen kwaad om te vertrekken , aangezien ik heel moe was zou het me goed doen .
Dus wij vertrekken naar Turkije , buiten relaxen en onder een parasol aan t zwembad hebben we niets gedaan .
Tot toen ik plots bloed verloor , volledig in paniek naar de dokter gebeld , zetelde me voor af te wachten en als het erger werd naar t ziekenhuis te gaan .
Ik heb info gevraagd in het hotel , wat ik moest doen indien nodig .
Maar daar wilden ze geen risico nemen , direct stond er een ambulance . Eenmaal in het ziekenhuis een echo gehad en alles was oké .
Een nacht moest ik blijven daar lig je dan , gelukkig s morgens opnieuw een echo die weer goed was , behalve dat ik verschillende vochtblaasjes in mijn baarmoeder heb .
Waarschijnlijk was de bloeding door de warmte of een lichte bloeding Vd placenta .
Iemand ervaring hiermee?
Bang ben ik er wel van geworden verder voel ik me super en duidelijk zwanger .
Ik heb 8 jaar hierop gewacht dus doodsbang dat het mis zou gaan .

Veel liefs x

Ongelooflijk! Ben je er zo mee bezig geweest of je wel of niet zou gaan krijg je dit. Hoe groot is die kans! Wat zal je geschrokken zijn.
Gelukkig is alles goed.

Heerlijk om je nu zo zwanger te kunnen voelen.
Lekker genieten!
X

Vandaag hier in terug op controle geweest ,
Alles zag er perfect uit ,
Zo mooi en onbeschrijfelijk , nu zie je echt al een mensje .
En het bewoog , het was duidelijk wakker ;-)
Genieten is de boodschap

X

Hoi , hier ben ik weer ,
K zit bijna aan 11weken ,
T lijkt wel of ik ineens begin uit te zetten ,
K ben vandaag naar de H&M geweest voor wat losse
spullen .
Kwestie van nog 2 weken te kunnen verstoppen .
Hoe gaat dat bij jullie ?
Hebben jullie al een beginnend buikje ?
In kg ben ik nog niets aangekomen .

Wel ook ben ik doodmoe , k kreeg gisteren ook de opmerking dat ik er zo uitzie , en dat na net 2 weken vakantie .

Liefs x

Hahahaha ach je hebt toch gewoon een actieve vakantie gehad.... veel genoten van de omgeving en weinig geslapen lol.... over 2 weekjes zal bij ieder het kwartje wel vallen.

Hier nu 2 kg afgevallen. blijf steken op mn 73 kg nu 3 weken. Maar ach aankomen doen we straks gauw genoeg.
Moet zeggen dat de misselijkheid voor de 3e dag op rij zo goed als weg is... meer nog gewoon geen zin hebben aan warm eten maar verder word dat beter. En moe ja nu net 3 dagen gewerkt en heb een pittige baan dus verneem em nu wel weer hoor. Maar ach nu eerst 3 dagen vrij dan 1 werken dan weer 1 vrij en weer 1 werken dus das te overzien....
Als ik mn kleding aantrek waar ik me het lekkerste in voel dan kunnen mensen (die ik goed ken) het wel zien. Maar mensen die me niet zo vaak zien vinden het niet echt noemenswaardig. Zelf vinden we het al wel goed zichtbaar.... Bij mn zoontje had ik de gehele zwangerschap een relatief klein buikje, toen vond ik het jammer maar achteraf ben ik blij dat het me niet echt in de weg zat en dat ik snel mn oude figur terug had. Had nog wel +4 kg voor ik opnieuw zwanger werd maar paste nog wel steeds mn oude kleren... pfff ik ben weer langdradig zie ik hahaha... zal dr een einde aan breien ;)

x

Terug
Bovenaan