in het ziekenhuis

Ons zoontje(van 24okt 2011) ligt al bijna 1 weekje in het ziekenhuis, eerste 3 mnd heeft hij 12 uur gehuild, gelukkig niet snachts, we dachten dat het aan eht eten lag, hij kreeg allergy care het huilen werd gelijdelijk aan minder tot niets. alleen drinken doet hij zo onrustig en gefrustreerd, we hebben alles al geprobeerd, een hoop mensen ingeschakeld, maar niemand weet iets, tongriempje geknipt, logopedist erbij geweest, fysio, echt alles. Maar het was een ramp, dus is hij opgenomen, hij heeft nu het rotavirus erbij gekregen, maar als hij daarvan genezen is gaan we beginnen met fruit, groentenhap en pap, eerder mocht dat niet ivm mogelijk allergien, maar kinderarts dacht dat hij er gewoon aan toe is, wij roepen dat al heel lang, maar het mocht niet nu moet hij eerst beter zijn voordat we daaraan beginnen en dan moet hij een aantal dagen rustig eten en dan pas mag hij naar huis, hij moet zeker nog ruim een week blijven. Doet zeer om je kindje zo te zien, en zeker als je er nog 1 hebt van 5 daar gaat het leven gewoon van door, dus het is nu heel zwaar, maar hoplojk gaat het over een paar weken beter.

Ik houd jullie op de hoogte.

Wat vervelend. En echt lastig als je er nog 1 hebt die al een stuk ouder is. Veel sterkte en hopelijk is hij snel weer beter en mag hij weer mee naar huis.

Bedankt voor jullie berichtjes, ons mannetje is nog steedss niet thuis, ben zo ontevrede over het ziekenhuis, gisterenavond belde de zuster ons nog, want het was daar gisteren chaotisch en wij gingen net naar huis dat kon helaas niet anders, en ze vond het zelf neit fijn hoe dat was gegaan, dat was zeker fijn, maar heb ook gezegd dat alles wat ze daar gedaan hebben wij ook zelf konden doen, en dat ik er geen meerwaarde meer in zie.
Alles wat ze beloofd hadden te doen is neits van waargeworden, je moet overal zelf achteraan zitten.
Zn onrust in eten daar zit geen regelmaat in dan is het smorgen dan smiddags dan weer een dagje wat beter dan een hele slechte dag. En ik ben nu zover dat we dat moeten accepteren en dat hij gewoon neit van melk houdt, klaar hup naar huis, dus ik ga er zometeen heen, want mn dochter zit op school die ga ik dan halen en dan gaan we met kinderarts praten dat we hem liever gisteren als vandaag mee naar huis willen nemen.

Heb het gehad met dat ziekenhuis, en ik ga er niet meer heen ik ga wel naar een ander ziekenhuis als er iets is met onze kids.

Sorry voor het geklaag.

Terug
Bovenaan