in het ziekenhuis

A

Anoniem

Guest
. Ik verblijf sinds zaterdag in het ziekenhuis. Al 2x een balloncatheter gehad. Straks gaan ze kijken of ik ontsluiting heb, anders krijg ik er nog 1. Als ik wel ontsluiting heb, gaan ze inleiden.. nu 42 weken. Gistrren viel tikdens de ctg zijn hartje weg door een wee en omdat hij zo hard moest hikken. Dat trok hij niet.

Heel veel suc6 vandaag....bij mij ook nog niets aan de hand...morgen 41 wkn. hopelijk gaan ze wat ondernemen want ben het ook al behoorlijk zat.

Succes en sterkte nog even!
Het kan niet lang meer duren. Hoop voor je dat het snel klaar is en je lekker kan genieten!

... En een derde ballon gehad... De vk van het ziekenhuis zei dat er vaak wel drie ballonnen voo nodig waren om.goede ontsluiting te krijgen

Veel succes!! Ik hoop dat de bevalling snel inzet, en je je kleine in je armen mag houden

ooeehh succes meid... enne kom op...je kan het.. ik dacht dat ik het niet kon maar het is mij echt in 2 minuten gelukt.... enne ik wist niet dat ik zoveel kracht in mijn handen had.. (vriendlief zijn hand is nu beetje aan het bij komen..hahaha)

Terug
Bovenaan