in het zwembad

Hallo!

Binnenkort gaan wij een weekendje weg naar Center Parks. Natuurlijk gaan we dan ook zwemmen!
Ons zoontje is nu ruim 8mnd en nog niet eerder in het zwembadje geweest, dus allemaal erg spannend. Lijkt me geweldig!
Hoe doen jullie dat met de luier? Er zijn speciale zwemluiers (van libro?) maar moet daar nog een extra zwembroekje overheen?
En ik zag bij Prenatal speciale zwemluierbroekjes. Daar hoeft dus geen luier in volgens mij. Heeft iemand daar ervaring mee? Lijkt me niet heel handig. Stel dat ie een poepje doet, dan kan je niet even snel het broekje wassen. Ik hoor graag jullie ervaringen.
Alvast bedankt!
 
Hoi Cindy,

Wij vonden de zwemluier prima, als je klaar bent met zwemmen gooi je hem weg!
Ziet er ook nog vrolijk uit!(Alleen hadden we op vakantie per ongeluk de roze variant met de kleine zeemeermin voor onze stoere zoon Wolf gekocht, hahahaha stond errug schattig!)

Groetjes,

Lein
 
Hoi Cindy,

De speciale zwemluiers vind ik ideaal. Bij ons in het zwembad zag je ook kindertjes met kleine zwembroekjes, maar dat mag niet obveral. In sommige zwembaden zijn de zwemluiers verplicht. Ik vind dat ook wel logisch ivm poepjes.De luiers zijn van Huggies.

veel plezier.

Vanessa
 
Hoi Cindy,

Ben net terug van Center Parcs, de zwemluiers zijn ideaal, je hooeft er geen extra broekje overheen te doen want er staan leuke prints op de zwemluiers. Je kan de zwemluiers zo uitdoen.

Groetjes Wilma
 
Terug
Bovenaan