in hoever is een koortslip schadelijk???

Zou ff de hap bellen......weet hier het fijne niet van.
Maar je hebt tegenwoordig wel van die "pleisters"die je erover heen kunt plakken ik denk dat wanneer je die gebruikt het verder geen kwaad kan.
Maar zou zeker ff de hap bellen

Liefs Louise

je baby niet zoenen tot ie weg is. Het herpesvirus kan bij baby's hersenvliesonsteking veroorzaken. Ik heb er regelmatig last van. De huisarts kan er verder ook niets aan doen
Als je toevallig nog alcohol hebt staan uit 't kraampakker en je doet dar erop is ie zo ingedroogd en weg...

Inderdaad zoals Mini zeg bij Baby`s is wel schadelijk en jou kind is nog een baby dus doe extra aandacht geven.
Zoals niet zoenen niet te dichtbij pranten.Maar ik zou ff naar de sites kijken voor meer informatie.

zovirax ( of zoiets) gebruik ik altijd ik heb ook veel last van.
Ik kan de Tube niet snel vinden,maar de naam is ongeveer Zovirax.
Mocht je nog informatie vinden wil ik ook weten ik heb ook last van .

tip; de cream help goed hoor dus maandag direct kopen:)

zorg nu altijd dat je koorts lip creme hebt
en zeker niet je zoon kussen als er vocht uit komt
dan is het gevaarlijk tot ze een haf jaar zijn
dan kunnen ze er zelf ook een krijgen maar is het gevaar niet meer aanwezig.

heb er zelf ook last van

ik kamp zo'n 10 x per jaar ermee, tijdens de zwangerschap er helemaal geen last van gehad. Ben een beetje aan het twijfelen of het wel echt 1 is. heb er meestal meteen 2 boven elkaar....

wat betreft zovirax of andere cremes, dat werkt bij mij dus niet. smeer ik niet is het in een week over, smeer ik wel dan worden ze en groter en blijven langer zitten... dus smeren doe ik niet meer...

Terug
Bovenaan