in hoeverre klopt pendelen?

hallo,

ik heb iemand gevraagd voor mij te pendelen en daar komt uit dat ik nu zwanger ben van een meisje.. zou geweldig zijn, maar in hoeverre kan ik dit geloven?

liefs,

cis

Hoi,

Ik zou er niet al te veel in geloven, ben je straks alleen maar meer teleurgesteld als je niet zwanger blijkt te zijn.
Nientje heeft voor mij ook gependeld en ik zou ook nu zwanger zijn volgens haar, nu klopt dat ook nog(18 weken inmiddels) en het zou een meisje zijn!!(dat moeten we volgende week nog zien, ben benieuwd)
Maar pin je er niet teveel op vast!!!!

Liefs Annemiek
18w3d

Hoi cisgirl,

Ook ik heb te horen gekregen dat ik nu zwanger zou zijn!! Tja, in je achterhoofd weet je dat je er niet al te veel aan vast moet pinnen, maar toch..... Als zoiets gezegd wordt ga je uiteraard hopen! Heidike heeft overigens voor mij gependeld. Ze dacht dat ik een van de 'grapjassen' was die een van de pendelaars wilde uittesten. Heb haar dus gelijk duidelijk gemaakt dat dat niet zo is!! Vervolgens heeft ze nog een keer gependeld en ja weer positief dat ik nu zwanger zou zijn!

Mijn vraag is dan ook of er mensen zijn bij wie de pendel bleek te kloppen. Aankomend weekend is als het goed is mijn NOD. Ik zeg als het goed is omdat ik een onregelmatige cyclus heb. Als ik volgende week woensdag nog niet mijn ongi heb ga ik testen! (als ik zolang kan wachten ).

Veel succes meis, ik duim heel hard voor je!!!

Liefs Eva

mijn nod is pas 8feb en ik weet niet of ik wel zolang kan wachten.. ik ga denk ik toch morgen een test doen..

24dec had ik iets bruine afscheiding en 25e een mini bloeding...

afgelopen maandag 16jan had ik roze afscheiding en vervolgens werd ik pas woensdag ongesteld... niet veel mini beetje maar tot zaterdag middag, maar ga morgen toch een test doen denk ik.. jullie horen t!

hallo allemaal,
Ik hoorde ook dat iedereen aan het pendelen was gegaan.
Heb het ook bij nientje gedaan en bij patries komen allebei bijna op de zelfde uitslag begin februari en de andere begin maart maar de een een meisje en de andere een jongen.
Ben echt benieuwd zou wel tof zijn als het klopt dus kan er nu nog niet veel over zeggen.
As je maar in je eigen lichaam vertrouwd we moeten maar afwachten wanneer het raak is. Veel succe jullie horen het wel ik heb volgende week mijn NOD maar moet nog even wachten. Heb wel onwijze zere borsten en rare kramp in mijn buik net alsof ik nu al ongesteld moet worden . heeft iemand dat ook al een keer gehad.

Meiden succes liefs liz

ik heb nog maar niet getest mijn nod is 8feb en als tegen die tijd test ik wel weer als ik niet ongesteld wordt.. kreeg een 2e berichtje en wordt in april zwanger van een jongen.. ik geloof er wel in, maar wacht het wel gewoon even af.

Terug
Bovenaan