in ieder geval maandag een afspraak met de gyn

Hallo meiden,

Vandaag ben ik 40.3 en ben net bij de vk geweest. Heb gevraagd of ze me wilde strippen maar dat doen ze hier dus echt niet voor de 41 weken.
Vind het zo raar, dan lees je overal dat strippen een manier is om te proberen inleiden te voorkomen, vanaf 41 weken kun je ingeleid worden maar voor die tijd willen ze niet strippen.
Vrijdag wordt ik gebeld om een afspraak met de gyn voor maandag (tenzij onze kleine al geboren is natuurlijk). Dan krijg ik maandag een echo en een ctg en zal verder besproken worden hoe of wat en wanneer ik ingeleid zal worden. Als het rustig is kan dat misschien dinsdag al.
T zal mij benieuwen hoe het allemaal gaat lopen, hoop heel erg dat onze kleine zelf besluit om te komen en wel zo snel mogelijk.
Ik slaap niet of nauwelijks meer, de zorg voor mijn zoon is momenteel veel te zwaar, heb al bijna 2 weken continu hoofdpijn en menstruatiepijn. Zo hou ik dit echt geen 1,5 week meer vol dus ja. hoop dat de kleine zelf komt en anders dat ik dinsdag kan worden ingeleid.

Sorry voor mijn gezeur maar goed moest ff mijn verhaal kwijt.
xxx

Jee wat erg vervelend allemaal meis. Hopelijk dient de kleine zich nu snel aan het heeft nu wel lang genoeg geduurd he.

Hou de moed erin hoor en hopelijk heb je gauw je kleine uk in je armen.

Liefs RH & Bart

Hier gaan ze ook pas met 41 weken strippen (ik was 40+6). Maar pas met 41+3 weken kom je bij de gyn. terecht. Ik heb 2x het hele overtijd-stappenplan door moeten nemen voor een bevalling maar uiteindelijk heb ik het nooit nodig gehad. Ik hoop dat dit voor jou ook het geval zal zijn.

Terug
Bovenaan