in ieder geval voor even

A

Anoniem

Guest
werk.
mag 3 weekjes of zo ergens gaan werken.
ik wil eigenlijk geen tijdelijk werk, maar omdat ik hoop aangenomen te worden heb ik voor een paar weekjes wel werk. ze zochten iemand met spoed dus ik heb ook gezegd dat ik wel weggeroepen kan worden as ik ergens wordt aangenomen maar dat was geen probleem/
mag morgen al beginnen dus jullie zullen me wel even missen haha maar savonds ben ik er weer.
denk ik as ik niet te moe ben.
van het andere werk nog niets gehoord die moet ik morgen dus nog even bellen.
ik laat jullie het weten,. heb die paar weken aangenomen omdat ik niet thuis wil bijven zitten, moet toch geld in het laatje komen, en dan ben ik tenminste niet zo bezig met het zwanger wel of niet, dat vind ik wel fijn even mijn gedachten eraf.
ik laat jullie morgen denk ik wel weten hoe het was.
kus en bedankt

Hee Fiep!

Dat vind ik toch een hele goede beslissing van je...ben je namelijk toch lekker van huis met je gedachten ergens anders...en er komt weer wat geld binnen...
En het is toch des te fijner dat je gewoon mag stoppen wanneer je iets vast krijgt aangeboden...
Hopelijk heb je morgen een gezellige dag!
Werkse he!

Liefs Linnepinnie

He Fiepke,

das toch lekker dat je in ieder geval ff aan de slag kunt. Ik kan me voorstellen dat alle dagen thuis zitten ook niet zo fijn is, tenminste als je graag wilt werken.
Ik wens je heel veel succes en plezier morgen met je 1e werkdag.

thanx
hopelijk heb ik leuke collega's en valt het niet zo tegen, dan kan ik er weer effe tegen.
jullie allemaal heel veel succes

Hai Fiepke

Fijn voor je dat je even wat hebt. Wachten is altijd kl*te die laatste week voor de NOD. Afleiding is dan best welkom. Wat doe je eigenlijk voor werk, als ik vragen mag? Misschien wordt de annoniemiteit te veel geschaad, maar dan hoor ik dat wel van je, toch?

Groetjes!

Hey Fiepie.
Nou dat is toch goed nieuws!!
Kun je even je gedachten verzetten,even iets anders aan je hoofd.
Heel veel succes en hopelijk volgt er snel een vaste aanstelling!!
Liefs Mikkie.

ik doe administratief werk.
dat is heel verschillend haha dus niet echt privacy schendend

Terug
Bovenaan