In januari weer aan het werk

Ik ben in september bevallen van mijn dochter en zal in januari weer aan het werk moeten. In mijn functie zal ik helaas weer veel naar kantoor moeten, waardoor mijn meisje naar de opvang zal gaan. Ik heb het er best moeilijk mee, omdat het over een paar dagen al zover is. Zitten er meer ouders hier in hetzelfde schuitje?

Heb hetzelfde. Moet ook weer beginnen in januari en onze kleine man gaat ook 2 dagen naar de opvang.
Vind het heel lastig, ene kant heel veel zin in maar ook dubbel om hem ergens achter te laten waar ze hem (nog) niet kennen.
Thuiswerken lijkt me ook wel erg moeilijk met een baby dus naar kantoor gaan is we het beste lijkt mij dan.

Erg dubbel allemaal, veel succes!

Ik ben ook net weer begonnen. Moet bekennen dat ik er niet zoveel moeite mee had. De juffen zijn schatten en zo lief voor onze dochter! Ik kreeg appjes met foto's de eerste keren zodat ik kon zien hoe het ging. En in de app schrijven ze elke dag hoe het ging en wanneer ze sliep en hoelang en wat gegeten en gedronken en hoeveel en hoelaat. Ideaal!

En nog leuker... Het naar huis gaan na een dag werken ? heerlijk weer knuffelen. Ik zorgde ervoor dat het eten al klaar stond dus geen stress bij thuiskomst.

Terug
Bovenaan