In januari word mijn oudste zoontje opgenomen in het zkh, heb jullie advies nodig!

Hoi dames,

Ik heb jullie advies nodig!

In januari word mijn zoontje opgenomen in het Wilhelmina kinderziekenhuis in Utrecht.
Hij moet daar 2 dagen en dus 1 nacht blijven voor allerlei onderzoeken voor zijn reflux.
Zelf wonen wij in Deventer.
1 van de ouders kan blijven slapen. De vorige keren dat mijn zoontje in het ziekenhuis lag ben ik elke keer blijven slapen maar dat was ook gewoon in deventer, 5 minuten van ons huis af.

Ik wil bij deze baby weer borstvoeding gaan geven, dus nu zal waarschijnlijk mijn man blijven slapen.
Ik zit er nu over te denken om een hotel dicht bij het ziekenhuis te gaan boeken voor mij en de baby. Ik ben namelijk niet zo'n held op de snelweg en zeker niet met een kleine baby aan boord. en ik wil eigenlijk ook niet dat mijn man 2 dagen alleen voor Roan moet zorgen, aangezien hij 4 onderzoeken krijgt die zeker net fijn zijn.

Ik hoop eigenlijk dat mijn moeder mee wil naar het hotel zodat mijn man en ik beide er bij kunnen zijn als Roan de onderzoeken krijgt. Maar ik dat toch gewoon de kleine kan voeden en daar de nacht bij ben.

Hebben jullie nog tips hoe het eventueel anders zou kunnen?
Hoe zouden jullie het doen?

Liefs Danielle

P.S. Ik weet dat het nog een hele tijd duurt maar kan me er nu al wel druk over maken, pfff

Ik hoop dat

Jeetje meid, das vervelend! Mijn zoontje is gelukkig over zijn reflux heen gegroeid! Het plan van een hotel lijkt me wel oke. Kan je voor beide kindjes zorgen, en als je moeder mee gaat, is het natuurlijk helemaal top! Kan zei de zorg voor je baby op zich nemen als Roan onderzoeken heeft. Ik zou niet weten hoe je het anders zou moeten doen.

Liefs

hoi,

ik kan me voorstellen dat je daar mee bezig bent, het is helemaal geen gek idee om daar een hotel te nemen.
en als je moeder mee kan zou dat erg fijn zijn.
helemaal voor Roan.
het is echt belangrijk dat je dit met je man kan doen voor hem.
en je kan ook voor je de baby zorgen.

ik zou wel nog informeren in het ziekenhuis of er geen andere optie is.
misschien zit er wel een dagopvang voor de baby.
dat hoor je steeds vaker.

succes met het regelen,

gr dion

Hoi danielle,

Ik denk dat ik ook zou kiezen voor een hotel of een vakantiewoning. Zou inderdaad ook geweldig zijn als je moeder een dag mee kon. Voor je zoon ook fijn dat mama er bij is.

S6!

Lfs Esther

Idd kiezen voor het Ronald Mc Donald huis. Ze hebben er 1 in Utrecht, als het goed is. Gewoon even informeren in het ziekenhuis of even googlen op Ronald Mc Donald huis.
En mocht dat niet kunnen, dan hebben ze in het ziekenhuis vaak wel adressen van hotels of pensions waar mensen kunnen logeren die iemand in het ziekenhuis hebben liggen. Soms heeft het ziekenhuis ook een eigen faciliteit hiervoor. (Radboud ziekenhuis in Nijmegen in ieder geval wel)

Hoi Dames bedankt voor jullie reacties.
Fijn dat jullie meedenken.
Ik wacht de brief met afspraken even af, misschien dat daar info bijzit voor een overnachting ergens. Anders ga ik zelf even het internet op en even bellen met het ziekenhuis.
Mijn moeder gaat nu alvast proberen vrij te vragen.
Thanxs!

Liefs Danielle

Terug
Bovenaan