in jezelf keren

Hallo dames
Het is weer zover... net als bij mn vorige zwangerschap begin ik weer in mn zelf te keren...
Ik ben nu veel liever alleen en heb ook niet meer zoveel zin in visitte ofzo... en t liefst lig ik lekker alleen op mn bedje een boekje te lezen of lekker alleen in bad met mn wiebelende buikje!
Ik merk gewoon dat ik mezelf steeds meer terug trek en stiller wordt... terwijl ik een gezeldschap mens ben en van gezelligheid hou en de trubbeligheid zelve hihi.... niet dat ik depressief ben in tegendeel!
Maar zal ook wel iets met hormonen zijn!??
En dadelijk ben ik bevallen en dan...... Ben ik weer back in town... (tenminste bij de eerste was dat wel t geval)
Herkent iemand dit?? Ben benieuwd!

Groetjes Joyce
(30,5 wkn)

jaaa herkenbaar!!!

ik ben nu ook liever alleen (of samen met mn zoontje,.)
mijn zoontje is standaard op woensdagen vrij en vaak spreek ik dan af maar nu kan ik er de fut niet voor vinden ben net zo lief thuis zoontje lekker spelen en ikke lekker tutten en aankeutelen... heerlijk!! terwijl ik normaal erg graag onder de mensen ben...

ik had het alleen na de bevalling van mn oudste ook... wilde alles zelf doen en vroeg niemand voor hulp of iets(had keizersnede gehad) en uiteindelijk is me dat teveel geworden... hopelijk vraag ik deze keer wel hulp maar zal mn kindjes niet snel uit handen geven... en dat volgt echt op het in mezelf keren.....

ben trouwens "pas" 29 weken en 1 dag haha en begint nu al

jaaa herkenbaar!!!

ik ben nu ook liever alleen (of samen met mn zoontje,.)
mijn zoontje is standaard op woensdagen vrij en vaak spreek ik dan af maar nu kan ik er de fut niet voor vinden ben net zo lief thuis zoontje lekker spelen en ikke lekker tutten en aankeutelen... heerlijk!! terwijl ik normaal erg graag onder de mensen ben...

ik had het alleen na de bevalling van mn oudste ook... wilde alles zelf doen en vroeg niemand voor hulp of iets(had keizersnede gehad) en uiteindelijk is me dat teveel geworden... hopelijk vraag ik deze keer wel hulp maar zal mn kindjes niet snel uit handen geven... en dat volgt echt op het in mezelf keren.....

ben trouwens "pas" 29 weken en 1 dag haha en begint nu al

Ook ik kan momeneteel merken dat ik gewoon liever thuis bij me gezinnetje ben. Afspreken met vriendinnen, visites, verjaardagen, ik heb er helemaal geen zin meer in.
Dit weekend krijgen we het weer erg druk, want yordi wordt 2 jaar. Dus het hele wekend weer visite, maar ben blij als dat weer achter de rug is. Ook ben ik blij als me man lekker thuis is. Ik kan momenteel echt nergens fut voor vinden, terwijl ik nog zooooo veel wil ( en volgens mij zelf moet) doen.
Bij yordi had ik dit minder erg, dan nu.
Zal na de bevalling vast wel weer helemaal goed komen denk ik maar zo.

Liefs marielle 30w4d

Wat die hormonen niet met je doen he! Merk het ook, geen zin in sociaal gewenst gedrag meer enzo. Laat mij maar lekker mn ding doen. Het hoort er allemaal bij. Hoe ik na de bevalling was, weet ik niet goed meer, best lang geleden.
Fijn om te weten dat ik niet gek ben en dat anderen dit ook hebben ;-)
x Taraneh

ow ik heb juist het tegenovergestelde! ik wil juist iets met vriendinnen doen enzo..mischien komt het wel omdat ik nu "ver" van ze vandaan woon!

ik had het wel toen ik ging bevallen..zodra de weeen er waren moest iedereen mij met rust laten,mijn vriend mocht niet aan me komen en iedere keer als iemand wat zei dan was dat me al teveel..ik wou het helemaal zelf doen,persee geen pijnbestrijding enz.ik luisterde alleen naar de verloskundige als ze me wat zei,mijn moeder en vriend waren voor mij er " niet" .
maar zodra ik toen mijn zoontje op de buik had liggen waren ze ineens wel weer helemaal in the picture hahaha.
ben eens benieuwd of ik het dit keer ook weer heb.

liefs kim 32,4 weken

Terug
Bovenaan