in navolging van Nelleke.....

Had ik vandaag een dagje voor mezelf gepland. Een dag kleur en stijladvies!! Het was super en ik heb een hoop geleerd over wat ik wel en niet kan dragen. Voor wie ook wil:

www.colorific.nl

groetjes, Da77

Ben jij ook bij Adinda geweest?
Woon jij hier in de buurt dan?
En ... (schaam schaam) ik weet je echt naam niet. Heb ik nooit goed opgelet, of heb je het nooit verteld?

Groetjes!

ja, ik ben bij Adinda geweest! Erg gezellig. Heb verteld dat ik via het forum en jou er was. Ze kende je uit de kerk vertelde ze. Ik woon in Alkmaar dus niet zo ver weg en mijn naam heb ik ooit lang geleden wel eens vermeld, maar ben niet zo actief op het forum. Ik heet Diane.

groetjes, da77

Hoi hoi,
ja je nickname kende ik wel, maar ik had er even geen plaatje omheen zeg maar.
Leuk zeg!
Hoe was het? Wat voor type ben je? En kun je je erin vinden? Klopt het zeg maar met wat je al dacht?
Ik was gister jarig, en heb een kadobon gekregen om daar nog het stijl-advies te gaan doen. Ik had twee maanden geleden alleen het kleur gedeelte gedaan. Ik ga gauw een nieuwe afspraak maken!
Was het niet erg veel info voor op 1 dag om allebei de onderdelen te doen? En was je alleen of met een vriendin ofzo?
Ik ken adinda niet zo goed hoor. Alleen dus van dat ze styliste is en dus ook zich bemoeit met de styling en visagie van de kerstnachtdiensten enzo in onze kerk.
Groetjes!

hoi hoi,

Ik ben een wintertype en heb veel verkeerde kleuren in de kast hangen. Ik viel wel voor de goede kleuren maar ook voor herfstkleuren dus heb veel bruine broeken haha. Allemaal afgekeurd. Verder kan ik de stijl je zeker aanraden. Ik heb daar echt ook veel aan gehad en ga morgen lekker shoppen en kijken of ik het geleerde ook in de praktijk kan brengen. Weet nu in elk geval precies wat mijn sterke en wat mijn zwakke punten zijn. Ik durf nu ook meer te doen met kleur en accesoires. Kreeg van de week al 2 keer te horen dat ik er zo goed uitzag en of ik was afgevallen! YES!!!! het werkt!

groetjes, Diane

Terug
Bovenaan