In navolging van .... :-))

Hier ook vanmiddag een hele goede echo! De kleine leek de hik te hebben en zwaaide haha.. het lag lekker te stuiterbollen. Alles er op en er aan, vingertjes, teentjes en we mochten het hartje zien en zelfs... horen kloppen!! Dat hadden we nog niet verwacht, weer heel bijzonder. Verder bloedafname en volgende week vrijdag nekplooimeting. Termijn gaf zelfde als eerste echo, ik ben nu 11 weken en 5 dagen, zondag naar de 12!
Dus officieel 20 juni uitgerekend for what it's worth want die kleine zal wel doen waar die zelf zin in heeft.
Gek genoeg nog niet emotioneel geweest maar wel ontzettend verwonderd-blij.. ;-)

Hé Ing,
super leuk. Er zijn er veel vandaag die een echo hadden. Heb je zelfs het hartje gehoord? wat leuk. Ik vroeg er ook naar, maar dat ging niet met het apparaat wat zij had. komt bij de volgende controle zei ze. Ik loop precies 1 dag voor op jou. Maar die kids regelen dat zelf wel ja! Volgende week ook nekplooimeting, op dinsdag. Geniet van je blije gevoel:)) gr chrissy

Geniet er nog steeds van - kon niet meer slapen vanochtend :)
Ja we hadden geluk, had ik echt niet verwacht! Maar voor mij was het meest geweldig dat het gelijk lag te springen. Is het al wat meer doorgedrongen bij jou? Het is maar goed dat het 9 maanden duurt want ik heb wel wat tijd nodig zeg haha.
Ze heeft op één moment ook 11 wk 6 dagen gemeten maar we houden het op 5, is consistent met de eerste echo. Leuk zo dicht bij elkaar!

Terug
Bovenaan