in oktober weer werken!!!!

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen allemaal,

Ja in oktober ga ik weer voor 16 uurtjes   werken als bejaardenverzorgende!!! We zijn afgelopen week al wezen kennis maken met de leidsters van het kdv, en je raad het al ze was te hele tijd huilerig net of ze dacht hier ga ik niet heen mama!!! Heb nu al buikpijn bij de gedachten haar daar naar toe te brengen, ze is dan net 7 mndjes!!! Nu gaat ze in september al 2 keertjes wennen, nou voor mama wordt het helemaal wennen!!! Ben heel erg aan het twijfelen of ik wel wil werken, maar weet niet zo goed wat ik hier allemaal mee moet!!! Maar ja ga het gewoon proberen en dan zien we wel hoe we het vinden, kijk erg tegen op dat je van alles moet eregelen om Jessica op te vangen als ik moet werken!!!
Hoe doen jullie dit???

Liefs sandy

Het is inderdaad best een hele heisa om alles van te voren te regelen en te plannen, maar mijn ervaring is dat het allemaal helemaal goed komt. De kinderen moesten hier ook wel wennen op het kdv (Floor niet zo omdat ze de eerste keer nog maar 10 weken was), en ik zag er ook wel een beetje tegenop. Maar ik vond het heerlijk om weer te werken, even een andere omgeving, m'n zinnen verzetten. Floor en Tijmen vinden het nu geweldig om naar 'school' te gaan en Tijmen (2,5 jaar) vraagt iedere morgen of hij nu weer 'mag'.
Het komt vast allemaal goed, al zie je er nu als een berg tegenop.
Heel veel succes met wennen, en veel plezier op je werk straks!
groetjes,
Ruth

Hoi ruth,

Bedankt voor je gerustellende woorden, maar ik moet ook vanuit Duitsland naar NL toe om Jessica naar kdv te brengen en dan werken!!! Hier kennen ze geen opvang voor kinderen onder 1jaar dus das heel vervelend, weet ook niet of ik hier beter werk kan zoeken al met al veel aan me hoofd nu ineens!!!
Het komt nu dichterbij allemaal vandaar, tuurlijk had ik ook eerder aan kunnen denken, maar je schijft het vooruit hé!!! Maar ik zie wel hoe het loopt, misschien valt het allemaal mee!!!

Liefs Sandy

Vast wel. Mijn jongste zus woont ook in Duitsland en brengt haar dochtertje ook naar een kdv in Nederland. Ze werken allebei (zus en zwager) namelijk in Nederland. Het bevalt hen ook heel goed. Moet je ver omrijden om je kindje weg te brengen?

Terug
Bovenaan