In paniek!!!

Ben echt een beetje in paniek.

Toen ik vanmiddag naar de wc ging zag ik dat ik een beetje bruinig bloedverlies had.
Sindsdien wordt het alleen maar meer, heb ook vervelende buikkrampen net of ik ongesteld moet worden en zo ziet het er inmiddels qua productie ook gewoon uit.
Inmiddels ook helder bloedverlies en stolsels.

Heb hier ook geen ervaring mee, lees ook wel dat het kan maar het voelt zooo niet goed!

 
Heb je de vk al gebeld??? Het kan 2 kanten opgaan. Ik wil je niet bang maken maar ik heb vorige week een miskraam gehad. Precies hetzelfde zoals jij het beschrijft. En aangezien je ook stolsels verliest...Neem snel contact op met je vk en laat een echo maken. Dan weet je in elk geval waar je aan toe bent.
Heel veel sterkte meid!
 
Ik heb inmiddels contact gehad met de vk.
Zij bevestigde dat het inderdaad een natuurlijke miskraam is.
Aangezien het allemaal "goed" verloopt hoef ik niet langs te komen.
Een echo heeft nu nog niet veel zin, omdat ik zo pril zwanger ben en er niets te zien zal zijn.
Als het goed is, moet het vloeien binnen een week over zijn.

Ik mocht altijd bellen als ik nog twijfels of vragen had en mocht ik toch nog een echo willen.

Ik ga jullie dus verlaten, maar de vk wist nog wel te vertellen dat hoe natuurlijker het verloopt hoe sneller mijn lichaam weer klaar zal zijn voor een nieuwe zwangerschap.

Mixed feelings, aan de ene kant verdrietig en aan de andere kant ook heel nuchter.

Iedereen heel veel succes met jullie zwangerschap en geniet er van.
 
Terug
Bovenaan