In plaats van beschuit met muisjes......?????

A

Anoniem

Guest
Wie weet er een leuke orginele geboortetrakatie????
Beschuit met muisjes vind ik zo standaard. wie weet er iets leuks??

Hoor het graag van jullie

Groetjes Limpiedimpie

Ik vind beschuit met muisjes ook saai ja,
Zelf vind ik cake met slagroom en muisje wel leuk en lekker!
Of misschien van die jodekoeken met boter en muisjes?
Zijn zomaar wat ideen..

Grt Roos

Slagroomsoesjes dopen in gesmolten witte chocolade en dan door de muisjes rollen. Een beetje werk, maar je kunt een flinke portie maken en dan invriezen, zodat je naar behoefte kunt ontdooien.

Groetjes,
Lotje

Hoi!
Ik heb eigenlijk niets tegen beschuit met muisjes......njammie!!!! En eigenlijk ben ik wel een beetje teleurgesteld wanneer ik bij een kraambezoek iets anders krijg. :)
Maar voor een tractatie:
* roze en witte marshmellows (om en om) op een stokje.
* Of van die witte en roze muizen, mooie strik erom.
* Muisjes strooien over (zelfgebakken) muffins.
* Lange vingers met muisjes (hoewel dat ook niet echt origineel meer is).
* Ontbijtkoek met muisjes.
* Chocoladewikkels laten maken met de naam van het kindje.
* 'Speentje' maken van een dropsleutel. Blauw of roze lint erdoor.
Succes!
Groetjes Anne.

Hoi hoi,

Ik ben zelf geen fan van beschuit met muisjes, maar vind het aan de andere kant ook wel horen.
Een leuk alternatief: Chocoladeflikken met muisjes erop (bij een snoepwinkel zoals Jamin te krijgen).
Die van de slagroomsoesjes vind ik inderdaad ook erg leuk. Had ik ook in gedachten voor bij de geboorte van de 2de.
Ik vind de (drop)sleutel ook erg leuk om als traktatie uit te delen straks op het kinderdagverblijf van mijn zoontje.
Ik vind dit een leuke topic!

Groetjes Mylène

Ik ga als het zo ver is mijn zus cake/slagroom/muisjes laten halen voor de visite.
En dit ook op mijn werk laten bezorgen voor de bewoners. Werk met verstandelijk gehandicapten en die ga ik ook direct trakteren, nou ja ik laat anderen dat dan maar voor mij doen.
Al die andere ideen vind ik heel leuk, maar lijkt me zo'n gedoe en of je daar dan schik van hebt als je net bevallen bent. Ik denk niet dat dat wat voor mij is en mijn man hoef ik daar ook niet mee op te zadelen.
Maar het zijn wel leuke orginele ideeen.

bij een snoepwinkel bij ons in de buurt verkopen ze ook geboorte gebakjes...dat zijn een soort ronde spekken, met daarop versierd...babietjes, ooievaartjes, speentjes..en dan in roze of blauw
misschien een leuk idee om te maken, of kijken of ze dat bij jou ook verkopen!
manon

Terug
Bovenaan