In plaats van minder....

voel ik me alleen maar meer misselijk. Eerst alleen eind vd middag en nu lig ik nu alweer in bed in de hoop dat wat rust verbetering brengt. Hebben jullie hier ook last van? Had kleine hoop dat t met 10 weken beter zou gaan ipv minder.

hoi
ik breek even in van het maart forum.
het klopt wel hoor dat het nu iets meer word,
de piek van de hcg ligt tussen de 10 en 12 weken,
bij mij werd het zelfs in de 12e week nog erger en daarna zakte het weg. ik ben nu soms nog misselijk maar niet zo heel erg meer en ik ben nu bijna 15 weken.
succes

groetjes prinsesje31

Ik krijg er voor mijn gevoel ook wel steeds meer last van.. Echte misselijkheid zet niet door maar ik eet ook bijna iedere 2 uur wel wat. Ook al is het maar een sultanakoekje of wat fruit.
Verder is mijn smaak wel helemaal aan puin... Ik heb in een heleboel dingen geen trek meer.

Ik heb toevallig net op het meiforum geschreven dat ik echt heel erg misselijk ben. Kan geen kant op, zit ook wel lekker op de bank. Echt balen, ik moet nog heel veel weken voordat het over is.
Gr.

ik heb gelukkig op dit moment nergens last van.
ben nu ong 9 weken zwanger en ik heb alleen last van vermoeidheid. als ik van het werk terug kom dan slaap ik daarna nog weer een iurtje of 2 extra

Terug
Bovenaan