In romper lopen.

Hoi meiden,

Dylano loopt hierbinnen zowat heel de dag in zn romper. Hij wilt verder gwn geen kleren aan! Vind het wel fijn denk ik, dat hij lekker flexibel kan zijn, met minder kleren aan ;-)
Soms geef hij aan dat hij het koud heeft en dan krijgt hij tuurlijk een broek aan, maar als hij het weer warm heeft, trekt hij hem weer uit.
Is dat bij meerdere van jullie kids zo??

Liefs Deb.

Ehm, nee, eigenlijk niet! Hebben ze ook beiden nooit gehad. Het lijkt me nu wel een beetje fris, hihi, maar blijkbaar is dylano gewoon een ontzettende bikkel!

x

Als Isabelle op het potje heeft gezeten, dan loopt zo soms ook een kwartiertje in haar romper rond. Dat vindt ze leuk! Dan huppelt ze door de kamer. Maar na een kwartier ben ik het zat en dan doe ik haar kleertjes weer aan!

Groetjes Babybelle

Hey Miran,

Ja, dat klopt. Dylano heeft het niet snel koud.
Ach, ik heb er niet zoveel moeite mee.. Zolang hij aangekleed naar buiten "wilt" vind ik het prima ;-)

Liefs Deb.

Nee, hier niet bekend..Lieve houd het wel aan, maar kleed zich wel na het avond eten helemaal zelf om in pyama!
Ze draagt nu al een half jaartje een hemdje en onderbroek..Regelt qua aan en uitkleden alles zelf..Zelfs maiilots!
En oh wee..als ik wil helpen..haha
Maar als we haast hebben heeft ze pech..doe ik het toch!!
Gr Rina

Nou die van jou heeft tenminste een romper aan, die van mij roept steeds: Bips lopen! En dan doet ze dus alle kleren uit en gaat lekker in dr blote kont lopen. Ik heb gelukkig de kachel aan in huis dus het kan wel, maar hier dus een echte nudist, hihi.
Groetjes van Sonja

Benthe loopt als we lekker thuis zijn ook het liefst in haar onderbroek en trui. Als het kan zo snel mogelijk die broek en sokken uit. Maar wij hebben gelukkig vloerverwarming, dus het kan weinig kwaad!!

Groetjes

Bas loopt ook het liefst in zijn boxer en shirt. Sokken en broek gaan vaak uit.
Ik vind het best. Als hij het koud krijgt vraagt hij wel om kleren.

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan