in scheuren/knippen

Hi dames, is het erg pijnlijk als je inscheurt of wordt ingeknipt??
Mijn vriend kwam met een verhaal dat als je hechtingen hebt je niet zelf naar de wc kan.
En dat je kraamverzorgster je dan na toiletbezoek schoon maakt.

Als ze er niet meer is dan doet je vriend/man dit. Ik moet er niet aan denken.

Hoe is dit bij jullie gegaan???
Groetjes

Typisch weer zo'n horrorverhaal. Laat je s.v.p. niet van de wijs brengen. Als je inscheurt of ingeknipt wordt dan voel je dat over het algemeen niet, ik heb niks gevoeld in ieder geval. Je wordt bij inknippen ook meestal verdoofd. En als je naar de wc moet, en je hebt hechtingen, dan kan ik je een tip geven. Ga onder de douche plassen zodat je alles af kan spoelen. Als je hechtingen hebt moet je i.v.m. hygiene na elke toiletbeurt spoelen en waar kan dat makkelijker dan onder de douche. Ik moet eigenlijk wel een beetje lachen om je verhaal, want het is echt een fabeltje. Je kunt als het goed is alles zelf na de bevalling, hoogstens heb je wat hulp nodig de eerste dagen bij het douchen i.v.m. je slap voelen. Niet teveel naar dat soort verhalen luisteren, het valt allemaal reuze mee. Succes.

Ik ben bij de eerste ook ingescheurd en gehecht. Ik heb de eerste week (net zoals anoniem hierboven zegt) onder de douche geplast. Daarna kon het wel weer op de normale manier. Valt dus allemaal reuze mee. Hoe komen dat soort praatjes toch de wereld in he?

Groetjes,
Jacqueline

P.S. Het inscheuren heb ik niets van gevoeld. Alles staat toch al zo op spanning, dat voel je echt niet meer. Heb ook totaal geen last van de hechtingen gehad.

Ik heb een knip gehad, had 8 hechtingen. Ik kon ook zelf naar de wc (ik spoelde na met een kannetje water want ik werd duizelig onder de douche). Ik heb de knip wel een beetje gevoeld maar dat kwam omdat mijn weeen waren gestopt en omdat er geen tijd was om te verdoven. Normaal gesproken voel je er niets/weinig van. En je vriend hoeft het niet schoon te maken hoor, is maar goed ook want daar kunnen die kerels helemaal niet tegen....hahaha

Misschien een tip: gebruik nadat je naar de wc bent geweest (zowel voor de grote als de kleine boodschap) een bidon met lauw water. Dan kun je tijdens het plassen goed gericht 'spuiten' en daarna even naspoelen. HOef je niet steeds onder de douche!

Terug
Bovenaan