In slaap komen

Ha allemaal,

de laatste tijd, hebben we hier een echt neurie-concert. Ze ligt minimaal een uur te neuriën.
Word er zelf af en toe een beetje kippig van en denk 'ga slapen joh'. Maar zolang ze geen heibel schopt, ga ik er echt niet heen.
Nijntje is jarig, ik ga slapen, en volgens mij alle liedjes die ze kent. Moet soms ook lachen om de variaties die ze er op maakt.

Nog meer neuriënde kindjes onder ons?

Groetjes, een moeder die nu nog een neuriënd kindje hoort....

Jannetje

Helaas, is het hier meestal hard gillen en huilen als ze niet kunnen slapen. Ik zou zeggen geniet ervan! Het is toch wel schattig dat ze dat doet.

nurien doet nathalia niet, maar zingen des te meer!
heel hard! hihi.
vooral " we zijn er bijna" is favoriet en zingt ze zo hard dat zelfs de buren het horen.
ook ik ga er niet naar toe. soms huilt en gilt ze ook, dan ga ik r wel naar toe, na een tijdje.

liefs do

:) :)
Leah kletst zichzelf vooral in slaap. Hele verhalen, af en toe inderdaad een half liedje van de peuterschool, erg leuk!
@ Reisa, vervelend is dat hè, als ze gillen en huilen voordat ze gaan slapen. Ik ken het ook van andere kids, dus inderdaad ja, ik geniet er des te meer van dat Leah zo makkelijk haar bedje in gaat, er nauwelijks uitkomt (ahum, voor hoe lang nog?) en zo heerlijk gezellig kletst en zingt......

Hoihoi,

Hier ook een neuriënd, zingend en kletsend kind! We zijn er bijna komt hier ook voorbij, wat is dat toch dat ze dat zo'n leuk liedje vinden??? Ik moet het op de fiets ook altijd zingen, als we net vertrokken zijn...

Ik ga ook alleen kijken als ze gaat jammeren, maar dat gebeurt eignelijk alleen bij het wakker worden. BIj het slapen gaan wordt ze op een gegeven moment vanzelf moe en valt ze in slaap.

Zaterdag gaat Norah naar een groot bed, ben heel benieuwd hoe het in slaap komen dan zal gaan!

Groetjes,
Jamie

Hier wordt ook nog wat gekletst en soms geroepen en geschreeuwd: ikke hoef niet te slapen mama! Als ik er naar toe ga, dan is het feest en begint ze te brullen, als ik door de babyfoon roep dat ze moet gaan slapen, doet ze dat ook netjes uiteindelijk.
Hier komen ze beiden niet uit bed, Tijn heeft het ook nooit gedaan trouwens, die roept 's ochtends nog steeds dat hij wakker is.

Groetjes Danielle

Hoe herkenbaar. Hier ook zo'n meid die 's avonds nog een uur nodig heeft om in slaap te komen. Hier hoor je ook van alles de reveu passeren. Ze vertelt over de dingen die gebeurd zijn die dag en ze zingt ook liedjes. Haar pop krijgt dan even alles te horen en daarna gaat ze slapen. Ze moet dus echt even afschakelen.
Zolang ze niet ligt te jengelen maakt het mij niet uit hoor. Ik ga er dus ook niet naartoe.
's middags heeft ze trouwens geen problemen om in slaap te komen dan is ze binnen 5 minuten in dromenland.

Groetjes Anne

Laura heeft ook meestal een uur nodig om in slaap te komen, meestal moet ik nog een keer terug om drinken te geven omdat ze na een tijdje wel gaat huilen.
En net als bij Anne gaat ze 's middags meteen slapen, grrr, waarom kan dat 's avonds niet ook?

Terug
Bovenaan