In slaap vallen tijdens fles voeding

Hoi,

Heeft er iemand een tip?
Ik heb inmiddels een zoontje van 9 daagjes oud en de kraamverzorgster is alweer klaar in ons gezinnetje. Nu was ik door de kraamverzorgster geadviseerd om Dr.Brown flessen te nemen omdat ons mannetje teveel lucht bij zijn voeding kreeg waardoor hij naderhand moest spugen. Nu ik inmiddels een aantal dagen aan de Dr.brown flessen zit ben ik niet helemaal tevreden omdat hij halverwege inslaap valt en ik heb op geen enkele manier wakker krijg. Al die stimuleerde aaitjes of tips helpen niet om hem wakker te krijgen. Hij moet ook ontzettend veel moeite doen om zijn fles op de drinken en moet tussendoor veel bijkomen. Hij gebruikt nu dus ook de speen van fase 1. Zou het mischien kunnen helpen dat hij minder werk moet doen als ik speen fase 2 haal? Alleen op het doosje staat : 3m +. Opbouwen naar 90 cc of 95cc is geen pretje en lukt niet goed, hij laat vaak de laatste 20cc staan en spugt dat terug en krijg ik de fles er voor geen mogelijkheid nog in. Hij zit nu op 85cc. Iemand nog tips of weetjes?
 
Hoihoi. Dan zou je fase 2 kunnen halen. De maanden die erop staan dat is gemiddeld en moet je eigenlijk niet naar kijken. De voeding zou ongeveer 20 min. Moeten duren. Gaaf het te snel dan ga je een fase lager, gaat het te langzaam dan ga je een fase hoger. Succes!
 
Ik had hetzelfde probleem met de kleine flesjes van dr. Brown de grotere werkte gek genoeg beter
maar ben overgegaan op s-fles van difrax werkt voor mijn dochtertje beter het is even zoeken naar de juiste fles niet ieder kindje is hetzelfde 
 
Onze zoon had precies hetzelfde... hij moest te hard werken om de melk te drinken en viel na een half flesje in slaap. Ging veel beter toen we waren overgestapt. Wij zijn heel tevreden over Avent en Nuk. 
 
Ik had als tip gekregen tussendoor de luier dan te verschonen dan pakte ze daarna vaak nog wel wat.
Misschien dat 85cc nog te veel voor hem is, ik zou me er niet te druk over maken als er gewoon ong 3 uur tussen de voedingen zit zal dit wel genoeg voor hem zijn en heeft hij wat langer nodig om op de 85cc te komen.
 
 
 
 
Terug
Bovenaan