in slaap valt ?

hmimes

New member
hoeveel min duurt het ongeveer voordat jullie kleine in slaap valt ? Hier ong 45 min , en heeft hij een slechte middag gehad . Dus slecht geslapen dan kan het langer duren . Dan moet ik hem echt vasthouden is hij echt uit zijn doen en gaat hij huilen . Ik maak gebruik van de speen en de babyfoon muziek om hem in slaap te laten vallen .
Speen laat hij wel vaak vallen dus op en neer daarvoor . En nu wordt hij ook snacht om 4:00 standaard elke dag wakker daarvoor . Laat het weer tig keer vallen en zijn we ermee bezig tot inproncipe zijn 1e fles dat is 06:00 . Helpppppppp
 
als hij gaat huilen als je hem in bed legt, hoe lang laat je hem dan huilen? steeds heen en weer voor die speen wordt je idd gek van! probeer de speen af te bouwen, maar ja dat is soms makkelijker gezegd dan gedaan... het is niet erg als ze een tijdje huilen, maar ik weet natuurlijk niet hoelang hij dat doet! zet je babyfoon beneden een half uur uit, dan hoor je het niet (zo goed ;) ). Hier huilt ze ook wel eens een tijdje, ook geregeld omdat ik dan met de andere kids bezig ben en dus niet gelijk tijd heb om haar te gaan halen. savonds zijn veel baby's onrustig hé, zou kunnen dat hij dan wat mopperig is of een ander ritme zoekt? Tess heeft een paar weken ook weer snachts gekomen, dan gaf ik haar dus ook de speen tot de eerste voeding, maar dat ben je snel zat. nu doe ik haar eerder naar bed: ik doe haar om 20.15 in bad en dan rond 20.45 de laatste fles, ligt ze er rond 21.00 uur in en dan tukt ze door tot een uur of 6.30. dat is nu een paar dagen goed gegaan, dus hopelijk blijft dat zo. misschien hebben ze rond 3 maanden ook een sprongetje in de ontwikkeling, dan zijn ze vaak wat onrustiger/huileriger!? ik heb het boek Oei ik groei! niet maar daar staan zulke dingen in. ik heb er nooit zo veel mee, maar sommigen vinden het fijn om dat te weten. gewoon het één en ander uitproberen met em!! en sterkte snachts ;)!
 
dank je hij wordt inderdaad de 30e 3 mnd . En heeft nu sinds 3 dgn ook een nieuwe 2e versie puckababy inbakerzak dus ook even wennen . Maar die van mij leg ik na 4e fles in bed dus tussen 18:00 en 18:30 en maak ik hem om 23:00 wakkker voor de laatste fles . Dat vindt ik nu wel jammer blijf op totdat jij die gekregen heeft . En ben nu wel gesloopt . Ben meestal wakker rond 07:30 tot die tijd . En dan snacht niet doorslapen pfff . Hopelijk gauw een nacht doorslapen .

De speen afbouwen is inderdaad moeilijk , snacht vindt ik het heel zielig . Als ik die niet geef zuigt hij vuistjes onder de zak en wordt die druip nat en koud dus . Dus zodra ik dat hoor spring ik uit bed voor de speen . Je vroeg als die huilt of ik hem in bed kan leggen nee meestal niet maar dat komt niet veel voor . Hij is dan echt van slag en wil dan uithuilen en vast gehouden worden .
 
pft ik kan ook niet laat naar bed, dus geef de fles vroeger. ik zou de laatste fles vroeger proberen te geven. of het iig een paar avonden proberen!! hier is mijn ervaring (Tess is onze 3e en het is hier bij allemaal zo) dat het niet zo is: hoe later je geeft hoe langer ze slapen. als ze om 21.00 uur krijgt slaapt ze net zo lang als dat ze om 23.00 uur krijgt. als ik te lang tussen de 2 laatste flessen laat zitten, maakt ze savonds haar nacht al, en als ik het zo lees dan komt jouw mannetje ook na 5 uur alweer, dus heeftie misschien savonds zijn nacht al gemaakt?!! hij 'denkt' om 4 uur: goodmorning! ;) maar ja lastig hé, ik kan het wel zo zeggen.... hier werkt het, maar bij jou misschien niet!! maar tis het proberen waard!! iig voor je eigen nachtrust ;)!! en dat is heel veel waard vind ik altijd (love my bed :D )!
 
ben je trouwens alleen? anders kan je je man/vriend misschien es eruit porren voor die speen ;)! ik ben snachts altijd alleen omdat mijn man snachts altijd werkt, dus ik probeer net zo lang van alles uit tot ze doorslapen... ik moet er anders elke nacht alleen uit :(! Tess is trouwens van de 28e dus vind ik makkelijk vergelijken met jouw ventje!
 
ja zeker makkelijk vergelijken , ik ben niet alleen me man staat ook op maar ben dan toch gewoon wakker . Ook als hij de 1e fles geeft gaan mijn oren mee hihih . Moeilijk is dat . Ik ga de fles proberen te verschuiven maar ben inderdaad bang da hij dan honger heeft eerder op de nacht . Mischien wacht ik totdat hij groente krijgt 4 mnd . Kan niet wachten . Krijgt je baby al pap ?
 
haha ja ik herken dat wel! maar toch kan je wel blijven liggen dan ;) zij het met 1 oor open ;)!!
je zou het een keer kunnen proberen savonds vroeger. denk dat hij wel langer slaapt want je zei dat je hem voor de laatste fles wakker moet maken dus zou hij in principe langer doorslapen als je hem niet wakker maakte.als hij om 4 uur blijft komen zou ik het gewoon een x proberen, komt hij dan alsnog vroeg in de nacht dan kan je weer terug naar je eigen ritme als je dat fijner vind. maar kon je wel lekker een keer op tijd naar bed ;)! en wanneer doe je hem in bad? ik doe Tess het liefst savonds in bad omdat ze dan 'lekker' moe is en daarna de fles krijgt en dan in een diepe slaap valt! ze krijgt nog geen pap omdat ze het gewoon niet nodig heeft. ze zaten vorige keer al te 'mekkeren' op het cb dat ze te dik was, met haar gewicht zat ze boven de lijn en lengte eronder. maak me niet zo snel druk, ze krijgt gewoon 5x165 melk en meer niet. en die flessen drinkt ze niet eens helemaal leeg vaak. kga mn kind ook geen honger laten hebben omdat ze dan zogenaamd te dik zou zijn... een baby van 9 weken.... waar heb je het dan over hihi... dat lekkere mollige gaat er toch wel af als ze gaan lopen!
 
ja hihihi , hij is vanacht braaf geweest 1x wakker om 4 uur en toen speen babyfoonmuziek gelijk geslapen en rond 5:45 wakker fles . Hoezwaar is je baby en lengte dan ? Ik doe hem niet elke dag in bad hoor en als ik dat doe doe ik dat meestal rond 16:00 ook even voor 4e fles .
 
Terug
Bovenaan