In spanning NOD geweest, meerder dames in hetzelfde schuitje?

Dag dames,

Tijdje geleden dat ik iets gepost heb. Ik ben sinds februari gestopt met de pil, meer onder het mom van "de grote schoonmaak". Mijn vriend en ik hebben de instelling: "gebeurt het, gebeurt het, gebeurt het niet, gebeurt het niet".

Nu heb ik vorige week een kleine bloeding gehad. Je weet wel, dat lichtroze bij het afvegen. Twee dagen daarna (afgelopen weekend), volgde heftige menstruatiekrampen met wederom een kleine bloeding (hetzelfde als de twee dagen ervoor). De dagen die erop volgden, had ik vreselijke last van mijn onderrug. Eigen alle signalen om ongesteld te worden. Nu is mijn cyclus natuurlijk nog niet helemaal zoals het hoort, maar meestal na de vervelende krampen, breekt daarna direct de menstruatie door. Mijn NOD (volgens Clue) was afgelopen zaterdag.

Ik vind het spannend dames. Ik kon de spanning niet aan en heb vorige weekend (4 dagen voor NOD) getest, maar deze was negatief.

Nu durf ik niet zo goed opnieuw te testen. Bang dat ik mijzelf voor de gek houd of dat mijn lichaam mij voor de gek houdt.

Inmiddels ben ik 2 dagen over mijn NOD en ik houd met spanning mijn onderbroek in de gaten, haha.  Ik heb namelijk al meer dan een week last van mensturatieklachten (of toch zwangerschapsklachten?).

Ik twijfel wanneer ik moet gaan testen. Misschien donderdag of zelfs volgende week maandag.

Wat raden jullie mij aan en zit iemand in hetzelfde schuitje?

AAAAAH, spanning!

Groeten,

Milou
 
<p style="text-align: right;">Ik zou gewoon donderdag nog een keertje testen, maar dat is hoe ik ben  haha. Ben dan veel te nieuwsgierig! Heel veel succes!</p>
 
Haha, ja klopt ook. Ben alleen een beetje bang voor een teleurstelling.

Pff... vrouwenzaken.. haha.

Ben ook vanalles in mijn hoofd aan het halen. Vleesbomen, HPV, buitenbaarmoederlijk, alle andere doemscenario's komen momenteel langs wat het anders kan zijn dan een zwangerschap, haha.



 
Goedemorgen!

Ik zou donderdag inderdaad gewoon weer een test doen.

Ben nu zelf 5 dagen over mijn NOD.. en twee negatieve testen verder. Dokter gebeld, de assistent vertelde dat bij sommige vrouwen de zwangerschapstesten van de drogisterij niet zo goed of snel werken. Daarom vanmiddag even een bloedtest.

Mocht het bij jou ook te lang duren en de testen negatief blijven, misschien ook even de dokter bellen?

Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!

Spannend!!!
 
Het is donderdag en ik heb jullie advies opgevolgd.

De test gedaan en ik was volledig in de veronderstelling dat het negatief zou zijn. Tot ik op een gegeven moment een heel licht roze streepje zag ontstaan.

Ik naar de drogisterij om een digitale aan te schaffen incl. weekindicatie. Ik wist zeker dat de eerste test een foutje moet zijn geweest. Maar ook hier, zwanger! 1-2 weken.

Zo een bizarre ervaring dit.
 
Gefeliciteerd Milou!! Lekker gaan genieten! Wat een fijn gevoel moet dat zijn :)

Vraagje dames..ik heb gister van sensitest een zwangerschaps test gedaan..die was negatief. Nu wilde ik er nog een doen omdat ik veel te ongeduldig ben haha! Maar had geen zwangerschaps testjes meer..dus heb een ovulatie test gedaan. Nu die ik daar een 2e licht streepje op! Zou het dan toch nog kunnen? Mijn NOD is maandag..maar mijn lichaam maakt me steeds in de war! Ik snap het zelf niet meer helemaal..alvast dankjewel voor het antwoorden!
 
Hihi, dankje! Ik voel nu zo veel en aangezien in een piekerkont ben, ben ik direct bang voor oa BBZ. Stom, weet ik, maar toch.

Betreft jouw ovulatietest. Ik heb hier helaas geen ervaring mee. Ik kan daarom ook geen concreet antwoord op geven. Misschien kijkt de test naar de hoeveelheid hcg? Zou apart zijn, aangezien hcg hormoon wordt afgegeven tijdens zwangerschap.

spannend meid! Houd je mij op de hoogte?
 
Ik heb besloten om niet neer te testen. Ik maak mezelf helemaal gek! Ik wacht rustig even volgende week af :) word ik ongesteld is dat zo..word ik het niet kan ik altijd nog een testje doen! Ik moet echt even orde in de chaos scheppen. Stel je voor dat ik dit zo nog een aantal maanden doe joh...pfff! Hahaha
 
Terug
Bovenaan