In spanning

Hallo allemaal,
Heb even een vraagje en moet gewoon even van mij af typen, haha...
Maart een miskraam gehad en 2 juni sensitest sensitive gedaan en pas de volgende dag een streepje (had per ongeluk de test bewaard), maar goed dat zegt natuurlijk niks. Dus 4 juni weer een test gedaan, maar een gewone van sensitest en deze had een heel licht streepje (mijn man zag hem niet, was wel een beetje chagie) en vandaag weer een test gedaan en dat streepje was iets duidelijker, mijn man zag het nu ook. 8 juni is mijn NOD en omdat ik in maart een miskraam heb gehad ben ik nu toch wel een beetje onzeker.
Maar mijn buik is helemaal opgeblazen (of ik ben in 1 nacht spontaan dik geworden, haha). Herkent iemand dit?
8 juni nog maar weer een test doen, dus hopelijk is het streepje dan nog donkerder. We wachten af.
Groetjes Rianne
 
Heeeeeeeeeeeeeel bekend hoor!!!

Ik loop ook rond met een dikke buik en ben nog maar in de 8ste week... Ik heb al een buikje van mezelf die ik normaal altijd inhield, maar dat gaat dus ook niet meer...

Door de progesteron in je lijf zwellen je darmen op, en dat is wat je terug ziet in je buik!

Je kindje kan het nog niet zien want die komt pas met 10/12 weken boven je schaambeen uit!

Heel veel succes met het afwachtten, ik zal voor jullie duimen!!

 
Oee spannend Rian,
ik heb een beetje laat getest omdat ik dacht het zal wel... elke keer die testen, was zo vaak zo lang overtijd. dus bij mij was het een dikke vette streep en was al een week of 7 zwanger ... haha

ik duim voor je
 
het lichte streepje is voor mij heel herkenbaar!!
ik had de eerste keer ook een licht streepje die bijna niet te zien was
daarna nog 2 testen gekocht
weer waren de streepjes bijna niet te zien!!
ondertussen ben ik bijna 14 weken zwanger!!
ik duim voor je!
 
Ja ik herken de opgeblazen buik! Vanaf dat mijn menstruatie had moeten beginnen is mijn buik al enorm opgezet. Ik denk dat je een heel licht streepje hebt omdat je dan nog maar net zwanger bent, een streepje is toch een streepje? Ik had dit bij mijn eerste zwangerschap ook, een heel licht streepje.
 
Kon het niet laten en vanmorgen weer een test gedaan en streepje nu echt duidelijk te zien....maar ik durf nog niet echt blij te zijn. Hoop dat het nu allemaal wel goed gaat :)
 
Kon het niet laten en vanmorgen weer een test gedaan en streepje nu echt duidelijk te zien....maar ik durf nog niet echt blij te zijn. Hoop dat het nu allemaal wel goed gaat :)
 
Terug
Bovenaan