Pfff! Ik ben vandaag precies 31 weken zwanger en denk te voelen dat het kindje sinds enkele dagen in stuit of dwars ligt. Mijn buik heeft een totaal andere vorm, ik heb niet meer een voortdurende druk op mijn blaas (dat is het enige voordeel), de bobbel van billen / rug / benen voel ik nu links onder en verder voel ik op allerlei plaatsen beweging waar ik eerst niets voelde... Ik hoop heel erg dat de kleine vanzelf nog draait de komende week / weken! Volgende week moet ik weer naar de arts en verloskundige en dan krijg ik ook weer een echo, dan weten we dus iig precies hoe het kindje ligt.
Draaien jullie kindjes nog veel de laatse weken? Heeft iemand ervaring met stuitligging in deze fase van de zwangerschap? Ik ben een beetje bang dat het nu toch echt een nadeel is dat het kindje al vrij groot is en erg lange benen heeft...
Draaien jullie kindjes nog veel de laatse weken? Heeft iemand ervaring met stuitligging in deze fase van de zwangerschap? Ik ben een beetje bang dat het nu toch echt een nadeel is dat het kindje al vrij groot is en erg lange benen heeft...