in the womb

A

Anoniem

Guest
Hallo aanstaande moeders,
Allereerst een spetterend 2006!!! Dit wordt ons jaar, meiden!!!
Een tijdje geleden zag ik op de zender National Geograffic een documentaire over de zwangerschap. Volgens mij heette de serie (het was in twee delen te zien) "In the womb". Schitterend gemaakt met computer en echte beelden. Wie o wie heeft dit misschien opgenomen? En heel heel heel misschien, zou ik hier een exemplaar van kunnen bemachtigen??? Door middel van kopiëren of iets dergelijks? Ik ben best bereid om hier de gemaakte kosten van te vergoeden.
Alvast bedankt,
Happy M.

hoi hoi
ook nog een gelukkig nieuwjaar en gefeliciteerd met je zwangerschap.
volgens mij is dat wat jij hebt gezien heel vaak op tv. ik kan je heleaas niet helpen aan materiaal, maar weet wel dat het best vaak herhaald wordt.
sterkte ermee.

Hallo,

Deze docu is vaker op tv geweest....en hij is idd erg mooi!
Helaas heb ik deze niet opgenomen.
Wel weet ik dat je bij moeders voor moeders een exemplaar kan krijgen.
Misschien is er iemand in je omgeving die mee heeft gedaan aan moeders voor moeders en deze DVD heeft ontvangen.

Groetjes Ukkie
(34 weken)

Hoi,
Ik heb het op video staan, moet alleen even zoeken waar ik m gelaten heb. Je zou de video van mij mogen lenen om hem te kopieren De docu is al vaker uitgezonden misschien kun je hun een mailtje sturen om te vragen wanneer ze het weer uitzenden.
Laat maar weten wat je wil, ik hoor het wel.
Groetjes van Rene

Ik heb hem afgelopen maand opgenomen en hij is zeker mooi!!

Ik weet niet waar je woont?

gr
Marielle
18w3d

Ik heb het ook gezien, en ik heb ook de dvd 'het wonder van een nieuw leven', wat er dus heel erg op lijkt. Die serie toen op tv was iets uitgebreider maar die dvd is ook zeker aan te raden!
Geweldig om te zien hoe het allemaal tot stand komt.
Ik heb de dvd toen bij bol.com besteld, dan heb je hem zo in huis.

xx Syrah

Hoi hoi,
Allereerst hartstikke bedankt voor jullie reacties. Ik woon in de omgeving van Emmen (zuidoost drenthe). Ik weet niet of er iemand in de buurt woont met de dvd of VHS. Dat is denk ik wel het makkelijkst. Voor degene die in de buurt woont en bereid is om hem uit te lenen, mag je wel contact opnemen met mij d.m.v. mijn e-mail: happymarieke@hotmail.com
Hartstikke bedankt nogmaals, en die tip van bol.com ga ik ook zeker nog even naar kijken.
Groetjes
happy M.

quote: happy M reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-01-2006 14:18:48'));

Hoi hoi,
Allereerst hartstikke bedankt voor jullie reacties. Ik woon in de omgeving van Emmen (zuidoost drenthe). Ik weet niet of er iemand in de buurt woont met de dvd of VHS. Dat is denk ik wel het makkelijkst. Voor degene die in de buurt woont en bereid is om hem uit te lenen, mag je wel contact opnemen met mij d.m.v. mijn e-mail: happymarieke@hotmail.com
Hartstikke bedankt nogmaals, en die tip van bol.com ga ik ook zeker nog even naar kijken.
Groetjes
happy M.

Emmen, tjeetje..dat is ver weg zeg..Zelf woon ik in Haarlem dus dat wordt lastig. Maar hij is ook regelmatig op tv! In december was hij 2x op de tv!!!

Succes!
Marielle

Terug
Bovenaan