In week 33 nog steeds misselijk en overgeven

Hiii!

Momenteel ben ik zwanger van mijn eerste kindje. Super fijn en heel blij mee alleen ik ben ondertussen 32 bijna 33 weken zwanger en ik blijf gigantisch misselijk en regelmatig overgeven.

Zijn er meer die hier last van hebben? Ik ben het helemaal zat en zie vooral blije zwangere vrouwen die nergens last van lijken te hebben…

Zo herkenbaar. Heb tot het moment dat ik werd ingeleid overgegeven. Succes met de laatst loodjes. Zodra je kindje er is, is het over!

Schijn bedriegt, de meeste mensen gaan alleen op pad als ze zich wat beter voelen...
De hoopjes ellende zie je dus minder vaak.

wat knap dat je hier al zo lang mee loopt! Er zijn medicijnen voor die je kunt gebruiken zodat je minder misselijk bent en misschien niet meer hoeft over te geven. Dat zorgt wellicht voor wat meer rust de laatste weken van je zwangerschap (zodat je er ook écht van kunt genieten). Vraag even bij je huisarts. Gewoon doen hoor want dit is echt een kwelling! Bij mijn eerste had ik het tot week 30 en bij de 2e kreeg ik het ook. Ik wilde dus niet nogmaals zo'n zwangerschap en met medicijnen ging het zoveel beter!! Succes met je laatste loodjes.

Ik heb zelf de hele zwangerschap medicatie geslikt. Het haalde bij mij de scherpe randjes er wel wat af maar ik bleef dagelijks overgeven. Tegen het eind van de zwangerschap deed het niet meer zo veel voor mijn gevoel en ben ik gestopt. Dus of je er met 33 weken nog aan moet beginnen vraag ik me af. 

Ik heb dit ook gehad de hele zwangerschap kots kots misselijk, niks kunnen eten nog niet eens drinken binnen kunnen houden, dus ik heb medicatie hiervoor gekregen. Het is erg vervelend maar veel is er niet aan te doen .. ik kon zelfs niks ruiken dan werd ik misselijk, en inderdaad tot mijn bevalling en dat was met 39+1 

succes

Bedankt voor jullie reacties ? en het meedenken! Ik slik al sinds ik 14 weken zwanger ben pillen tegen de misselijkheid, alleen ook die gooi ik er met regelmaat al uit voordat ze opgenomen zijn door mijn lichaam. Dus de verloskundige weet het ook niet zo goed ?
nog even een paar weekjes doorzetten en duimen dat de baby met 38 weken er klaar voor is hihi 

Terug
Bovenaan