in welke maand krijg je nu ook alweer de blije doos en de babybox van het kruidvat?

A

Anoniem

Guest
ik weet het echt niet meer en kan het niet terug vinden.Misschien ben ik juist dommer aan het worden nu ik zwanger ben ipv slimmer zoals in de krant stond haha.Terwijl ik juist aardig wat complicaties aan het vergaren ben.

Ik dacht in de 7de maand... klopt dat?

bedankt doeidoei cindy

26w   5d

Hoi!

Nou, toevallig dat is vanmorgen via de mail het ophaalbericht voor de Kruidvat Babydoos heb ontvangen. Ik ben zelf half maart uitgerekend, dus reken maar uit.
Ook heb ik vorige week een ''afhaalbericht'' van de Prenetal ontvangen. Dus ik kan binnenkort weer gaan genieten van de gratis dingetjes. Altijd leuk, niet dan?!

Kan jij ze dan ook al bijna verwachten of ben je nog niet zover?

Groetjes Carla
(mrt-forum)

hoi Carla

bedankt voor je reactie.

Daarom juist wilde ik het wel weten ,ik vind dat altijd enig haha.
Ik moet dus nog even wachten.Afgaande op jouw ervaringen zal ik dan half februari de email krijgen en begin februari de perenataluitnodiging.

Ik ben op 21 april uitgerekend vandaar,moet ik nog even geduld hebben pffffff zucht hahah

bedankt doeidoei en veel plezier met ophalen en uitpakken he!

Hallo,

Ik had die van de prenatal ook mooi voor de sinterklaas......en die van de kruidvat pas gisteren. Tja........na een aantal keer bellen met hun klantenservice bleek men mij vergeten te zijn.
Het zijn leuke dozen (vond die van de prenatal t leukste) hahahahahha.

Liefs Ukkie
(36W+2D)

ik had de blije doos geloof ik toen ik 6 maanden zwanger was, inmiddels is mijn dochter bijna vier maanden en ik wacht nog steeds op de kruidvatdoos. Ik kreeg die bij mijn oudste dochter pas toen ze een half jaar was, die luiertjes maatje twee die daar toen inzaten pasten al lang niet meer.

groetjes,
Tineke

Ik heb maanden terug al die doos van Kruidvat aangevraagd,
toen woonde ik nog ergens anders,en heb er tot nu toe nog
niks weer van gehoord. Kan ook zijn dat ik toen nog m'n oude
adres heb doorgegeven hihi, moet er maar eens ff achteraan gaan..

xx Syrah (28 wk)

Hoi
Ik werk toevallig bij kruidvat . Je kan de doos pas met 7 maanden aanvragen . Dan krijg je een e-mail thuis en met deze ga je naar kruidvat . Heb je de doos eerder aangevraagt gaat het heel vaak fout .
stuur er dan maar een e-mail naar kruidvat .
Succes Nadine

Bedankt voor de reactie, dan ga ik het nu weer opnieuw aanvragen....

xx Syrah (28 wk)

Terug
Bovenaan