in welke winkel kopen jullie de kleertjes voor jullie kindje?

ik ging het liefst naar de hema, afdeling new born heeft wel leuke kleertjes ik moet wel zeggen nu Jasmijn in maat 68 zit kijk je dus bij de afdeling 68 t/m 92 ik de kleertjes wel wat minder mooi vind!

daarnaast koop ik het liefst bij c&a en soms bij v&d en een enkele keer vind ik iets leuks bij henk ten hoor, bentex of zeeman!

ik denk dat c&a nu favoriet is! prenatal vind ik soms ook wel eens iets leuks!

liefs Wilma en Jasmijn (26weken)

ik ga meestal naar Villa Happ maar vind zeker soms bij Hans of de Jola ook hele leuke kleertjes tis maar net waar ik iets tegen kom maakt me ook weinig uit welke winkel trouwens

Hi, De baby afdeling van H&M heeft ook altijd leuke dingen. Daarnaast ga ik naar Villa Happ en koop ik veel via internet. www.designerkids.nl www.tjadiefashion.nl of www.puckies.nl en ga zo maar door. Daar ben ik aangekomen via marktplaats. Daar staan ook heel veel kleertjes op. Ik heb via marktplaats een leuk regenjasje van Burberry gekocht voor Brittje. Het staat zo schattig. Zo koop ik veel meer  merkkleding voor haar. Als ze eruit gegroeid is, dan zet ik het gewoon weer op marktplaats. Makkelijk toch?
Mijn laatste aankopen zijn een rompertje van Tommy Hilfiger en van Ralph Lauren. Vaak nog goedkoper dan een speciaal rompertje van prenatal (noppies)  of iets dergelijks.

hoi hoi

ik koop veel bij twee boetiekies hier in amsterdam eentje heet do-re-me- en eentje heet het schooltje
die verkopen kleertjes van taile en vind dat zo snoepig voor een meisje
ik koop ook wel bij de H&M en bij de zara
 rompertjes koop ik vaak bij de hema

groetjes mariella

Wij hebben heel veel kleertjes gekregen, tweedehands maar ik kan het niet laten om zelf ook te shoppen....vaak slaag ik bij Hema, prenatal, Sengers en soms bij zeeman of wibra. Daar moet je wel veel binnenlopen wil je iets leuks zien maar is ook wel weer voor een leuke prijs. Vandaag toevallig weer "gezondigt" ( ik zou niks meer kopen ) bij de mexx winkel maar dan wel voor 50 % korting. Anders vind ik het te duur.

Groetjes Monique

ik heb eigenlijk geen favoriete winkel,wat dat betreft.
het ligt eraan waar ze iets leuks hebben.en ja dat kan overal zijn.
vorige week heb ik veel bij de hans textiel gekocht,daar was het echt supergoedkoop.kleertjes van disney bijvoorbeeld die waren daar tussen de 1 en de 4 euro.
of ik koop bij de jola,prenatal,c&a,villa happ enz.
ik vind de h&m niet fijn,tenminste de winkel hier in den bosch is een ramp.de rij voor de kassa loopt dwars door de babyafdeling heen.het is er ook altijd zo druk.

groetjes kim

Terug
Bovenaan