in ziekenhuis beland door crohn...

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

ik heb even een vraag aan degene die crohn of colitus hebben...
ik heb er al eerder over geschreven maar afgelopen week was het dus heel erg en moest ik naar het ziekenhuis ben daar drie dagen geweest voor controle en me medicijnen nou was mijn vraag wie heeft er nu tijdens zijn zwangerschap ook veel meer last van dan normaal en wat is er gedaan en is het nog erger geworden...

kan me haast niet voorstellen dat het nog erger kan ga gemiddeld 15x per dag naar wc en eet haast niets omdat ik niet durf want dan moet ik nog vaker.... help

groetjes diana

hoi
ik had hier ook geschreven over collitus ulserosa ik heb het ook in de eerste 5 mnd van mijn zwangerschap hel erg gehad ik heb toen salofalc zetpillen gekregen naast de gewone tabletten hier werd het wel iets beter van maar toch heb ik wel last gehouden dat ik wel 8 tot 10 keer per dag naar de wc moest en ook veel last van buikpijn dit werdt minder naar de geboorte maar toen kreeg ik wel meer medicijnen
nu is mijn zoontje 1 jaar en heb ik   nog steeds veel last van vaak mnaar de wc moeten
groeten van spoell

hoi hoi

bedankt voor je reactie... dacht eigenlijk dat er niemand meer zou reageren..
het gaat nu iets beter moet 4x daags 2 tabletten pentasa in nemen ze hebben nu wel een andere naam maar dat kan ik niet uitspraken..

volgende week donderdag terug naar ziekenhuis
ik ben alleen heel erg bang voor de gevolgen want op de site van crohn staat van alles over te laag geboorte gewicht doodgeboorte enzovoort...
was dit bij jou ook???
maandag bij de verloskundige gaan we kijken of ik bij haar onder controle blijf of dat ij naar de gyn. moet wat had jij?

ik had bij mijn zoontje helemaal nergens last van eeredr verstopping hoop dat het snel beter wordt..

groetjes diana

Terug
Bovenaan