in zkh geweest

Hoi, na gisteren veel en vaak voorweeën (dacht ik) gehad te hebben toch maar eens contact opgenomen met het zkh. Had geneens zin meer in avondeten. Aan de ctg, en ik bleek elke 10 min een echte wee te hebben, en 2 cm ontsluiting! Wow hé.
Advies: ga maar 2 uur rondjes lopen door het zkh en dan controleren we of er verandering in zit. Gelukkig kreeg ik daar wat brood want had inmiddels wel honger. Thuis eet ik er 1,5, nu 3 plus twee plakjes ontbijtkoek, hihi.
Nou ja, om 10 uur weer gecontroleerd maar geen verandering en nog steeds af en toe een wee.. Dus de bevalling is nog niet echt begonnen...
Met paracetamol en een inslaap-tabletje naar huis zodat ik in ieder geval goed zou kunnen slapen. Geen sterk middel, als ik echt zou gaan bevallen dan werd ik toch wel wakker van de weeën....
Heb er goed op geslapen maar voel me nog steeds erg moe. doe kalm aan en ga zo nog even plantjes water geven of zo...Het is nu rustiger met die weeën dus zal nog wel even duren.
Binnenkant is nog wel erg gevoelig door het voelen en zo.... pff. maar goed, het zijn mooie dagen om geboren te worden met zo'n zonnetje.....
En we wachten maar weer af....

Wow wat spannend Joh! Het is een mooie dag om te gaan bevallen vandaag. Dus lekker ontspannen en genieten van het zonnetje, misschien is je kindje er vanavond wel.

Heel veel succes vandaag!

Groetjes, Marijne

Wow wat spannend Joh! Het is een mooie dag om te gaan bevallen vandaag. Dus lekker ontspannen en genieten van het zonnetje, misschien is je kindje er vanavond wel.

Heel veel succes vandaag!

Groetjes, Marijne

Terug
Bovenaan