Inbakerdoek afbouwen?

<p style="text-align: left;">Hoi mama's </p><p>Mijn zoontje slaapt al vanaf dat hij een paar weken oud is in een inbakerdoek. Als ik dat niet doe is hij zo druk met zn armpjes en houdt hij zichzelf wakker. Nu is hij 18 weken en gaat op den duur natuurlijk een keer rollen. </p><p>Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met het afbouwen van de inbakerdoek. Hoe doe je dat en hoe veel tijd moet je hier voor uittrekken? </p><p> </p><p>Alvast bedankt :) </p>

Zover ik begrijp gebruik je echt een doek dus baker je strak in? Misschien naar een inbaker slaapzak? Dan hebben ze meer ruimte maar nog niet alle en vanuit daar naar een normale slaapzak? ((Geen idee of dit werkt hoor)) 

Hoi, 
Hier zelfde verhaal. Vanalles aangeschaft zoals bijvoorbeeld een fedde&kees afbouw slaapzak etc. Hielp allemaal niet echt. En toen in 1x kon hij zonder! 
Ik ben van mening, probeer het gewoon eens en als hij er aan toe is lukt het vanzelf. 
Succes! 

Ik ben momenteel ook aan het afbouwen, nouja wij zijn gegaan voor colt turky.. en verrassend goed gaat het goed! We zijn momenteel op vakantie en hij slaapt in de wagenbak.. ik stond versteld, hij doet bijna als zn slaapjes zonder doek en slaapzak notabene! Het is hier warm en slaapt alleen in een pyamaatje. denk inderdaad dat ze er op een bepaald punt er klaar voor zijn! Gewoon proberen en als het niet lukt, over een weekje weer proberen!

Ik ben momenteel ook aan het afbouwen, nouja wij zijn gegaan voor colt turky.. en verrassend goed gaat het goed! We zijn momenteel op vakantie en hij slaapt in de wagenbak.. ik stond versteld, hij doet bijna als zn slaapjes zonder doek en slaapzak notabene! Het is hier warm en slaapt alleen in een pyamaatje. denk inderdaad dat ze er op een bepaald punt er klaar voor zijn! Gewoon proberen en als het niet lukt, over een weekje weer proberen!

Terug
Bovenaan