inbakerdoeken?

hoi hoi,
ik heb inmiddels de puckababy mini afgelopen maandag binnengekregen, alleen.... hij wordt er helemaal panisch in!
Hij wil perse zijn armen omhoog doen, en omdat er natuurlijk wat ruimte in zit, kan hij dat maar ja tot zijn kin,en dan wordt hij helemaal gek.
zo zielig!
Heb het een paar keer geprobeerd, maar nu maar weer ingewikkeld in een badcape, dan liggen zijn armen naast hem. Alleen overdag gaat dat wel goed, maar 's nachts wordt hij toch wakker en krijgt hij zijn armen eruit, dan gaat hij zo op zijn vuistjes lopen sabbelen, wat hem heel onrustig maakt, hij heeft geen speentje die gooit hij er elke keer uit. Als ik zijn armen weer opnieuw inpak, slaapt hij weer verder. Maar ja dat kan een paar keer per nacht zijn.
Iemand ervaring met een ander doek, de paccodoek zag ik ook maar die is zeker prijzig.
de woombie vind ik een beetje eng omdat daar hun armen op hun borst liggen, hij is nu 12 weken ben zo bang dat ze dan sneller omrollen.
groetjes!

ik denk dat het een kwestie van wennen is.
Toen wij er mee begonnen, werd ze ook telkens kwaad, en kreeg ze haar handje er toch nog uit.
Nu ligt ze nog vaak met natte plekken omdat ze toch nog probeert om op haar knuisjes te sabbelen als ze de speen kwijt is.
Maar met een paar dagen was ze eraan gewend.
Soms word ze nog wel heel even boos, maar ze word er bij ons super snel rustig in.
Misschien heeft het iets meer tijd nodig.

Bij ons is ze ook nooit gewend geweest om haar armen strak tegen zich aan te hebben.

hoop dat het wend, ik ben er hier super blij mee!

Succes

Ik gebruik voor mijn zoon (nu 3,5 mnd) twee bakerdoeken die je kunt kopen in 3 maten bij de thuiszorgwinkel. Wij vinden het ideaal!!

De eerste paar dagen moeten ze nog wennen aan de beperkingen die ze voelen, maar daarna wordt het echt beter...echt!

Succes!

Hi,

Wij gebruiken hier ook de pacco doeken. We zijn er wel tevreden over, maar vonden ze ook erg duur. We hebben ze daarom op marktplaats gekocht. De meeste doeken zijn vaak niet langer dan een week of 8 gebruikt.

Gr. Tamara
(februari forum)

Hi,

Wij gebruiken hier ook de pacco doeken. We zijn er wel tevreden over, maar vonden ze ook erg duur. We hebben ze daarom op marktplaats gekocht. De meeste doeken zijn vaak niet langer dan een week of 8 gebruikt.

Gr. Tamara
(februari forum)

Terug
Bovenaan