Inbakeren een succes!

Degene die inbakeren heeft uitgevonden verdient de nobelprijs! Gisteren avond Caspar voor de eerste keer ingebakerd en hij viel direct in slaap. Na de voeding van vanacht hetzelde. Ik kon het niet geloven!!!!! Wat een verschil met de afgelopen nachten. Een heerlijke nacht gehad van 22.30 tot 07.30 uur met 1 voeding tussendoor.

Mooi zo!!

Dat heeft ie goed gedaan dan. En super dat Caspar er lekker door heeft geslapen.
Schijnbaar geeft het ze een veilig gevoel.

Ik gebruik voor Jorn de puckababy. en dat werk hier perfect. Gisteravond 9 uur fles en toen pas vanochtend om half 5 weer. Geweldige uitvindingen he?? die bakerdoeken en bakerzakken.. :D

Hoop voor je dat het de komende nachten ook werkt.

Ik ben jaloers op jullie want jochem komt mede door zijn reflux (heel) moeilijk in slaap.
Een puckababy vond tie echt vreselijk mijn hemel wat werd tie er kwaad en driftig in zijn armpje kwam bijna door het "gat" waar zijn hoofdje ZAT!!!!
Strak in een doek daar word tie ook ZOOOO boos in poeh hee.
En ik heb het echt wel een aantal keer geprobeerd maar het is beide echt geen doen.....
Maar ben blij dat jullie resultaat hebben....

liefs louise

Heb hier ook net de puckababy gebruikt, maar ook nog geen succes. Maar ze was boven zo aan het huilen en daardoor kan broerlief niet slapen dus dan maar mee naar beneden. Had de puckababy vandaag opgehaald via mp voor 15 euro, om te proberen. nou ja, vandaag heeft ze echt heel goed geslapen en we proberen het morgen nogmaals.

maar secrect mom, hoe krijg je de kleine man dan in slaap?

Tja rond hobbelen of even laten huilen (max 10 - 15 min)goed het huilen observeren. Slaapt tie dan nog niet even naar boven troosten zeggen dat het tijd is om te slapen. kusje muziekje weer aan en dan opnieuw de 10 - 15 min enz
Meestal lukt het de eerste keer wel hoor maar hij huilt zichzelf eigenlijk altijd in slaap en erg onrustig.
Misschien probeer ik morgen toch maar weer de puckababy kijken wat het doet.
Eerst verschonen puckababy aan en dan de fles en in bed leggen.
We gaan sowieso nog naar de kinderarts ivm de reflux tot nu bij de ha geweest maar wil toch hebben dat hij even goed nagekeken word.
Hij lijkt er vandaag meer last van te hebben gehad.

liefs louise

@ louise,

heb je zijn bedje al een beetje omhoog??? helpt ook tegen reflux... en ik zou de puckababy gewoon weer proberen. hij moet er gewoon ff aan wennen. komt helemaal goed.

Succes bij de kinderarts.... en laat je ff weten hoe en wat?

Terug
Bovenaan