inbakeren en verschonen 's nachts (nat bed 's morgens)

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Tessa wordt nu alweer 2 dgn ingebakerd en ze slaapt er heerlijk door.
Ze wordt nu 's nachts ipv om 2:00 uur om 4:00 uur wakker, dus dat is wel erg lekker (vooral voor papa en mama). Zijn toch weer 2 extra uurtjes slaap.

Ze wordt nu 's nachts ingebakerd gevoed en zonder schone plasluier in bed gelegd. Want zoals in het boekje van het CB staat; als ze doorslaapt krijgt ze ook geen schone luier, ok klinkt logisch......
Maar Tessa is nu al 2 ochtenden nat, haar luier weegt echt een kilo van al dat geplas.

Hoe moet dat nou als ze staks doorslaapt? Overdag is ze nooit nat maar dan wordt ze natuurlijk bij iedere voeding verschoond.

Iemand tips??

Kruimel

Hoi Kruimel,

Ik heb dat bij Jim nu ook 2 keer meegemaakt, ik geef hem nu een grotere luier om, maat 3 is dat van de C1000, terwijl hij overdag maat 2 draagt, deze luier kan meer absorberen, misschien een idee voor jou. Jim blijft er in ieder geval nu wel droog bij.

Wel lekker dat Tessa nu weer 2 uur langer slaapt, bij Jim is dat helaas nog niet het geval, hij slaapt wel gemakkerlijker in door het inbakenen, maar echt superlange slaapjes maakt hij nog steeds niet.

Gr Christa

Hoi

Mijn dochter baker ik ook in en dat gaat inderdaad super.
Ik gebruik voor de nacht de pampers babydry en dat gaat harstikke goed.
Die absoberen erg goed en ik heb geen last van nattigheid 's ochtends.
Ze zijn wel wat duurder maar als je alle wassen die je nu moet wassen bij elkaar opteld kom je op hetzelfde uit. Overdag gebruik ik de bumblies. Dat is het huismerk bij ons uit de supermarkt.
Ik hoop dat je er wat aan hebt en veel succes ermee.

Groetejs mamawil

Terug
Bovenaan