Inbakeren na zes maanden. Iemand ervaring?

In een ander topic schreef ik over t slaappatroon van Nooya. Heb haar weer een aantal nachten ingebakerd. Ze is dan wel rustiger.
Iemand hier ervaring,tips,mening over?

ik heb geen ervaring maar mij is altijd verteld dat je niet meer moet inbakeren als ze naar hun buik kunnen draaien. dit ivm stikkingsgevaar. doordat de armen dan vast zitten kunnen ze veel moeilijker terugdraaien.
Als ik jou was zou ik het consultatiebureau bellen. Zij zijn degene die je daar het beste in kunnen adviseren denk ik!
succes!

Ik doe het heel af en toe een nacht om mannetje uit zijn cirkeltje te halen, en ja hij slaapt dan ook een stuk beter.. Dus eigenlijk beetje dezelfde vraag als jij.

Ik las net je andere topic over het slapen en inbakeren.
IK heb mijn zoontje ook ingebakerd maar niet in doeken maar in een soort slaapzak. Het heet de Woombie. Zien er misschien wat raar uit maar ik vond ze echt super.
Hun hebben verschillende zakken en maten.
In deze zakken kunnen ze toch gewoon wat bewegen maar voelen ze nog wel de geborgenheid en rust die ze nodig hebben. Er zijn ook speciaal zakken waar je zelf kunt kiezen of je helemaal doet inbakeren of dat je de armpjes eruit laat.
Misschien kun je via hun wat advies vragen.
Ze hebben een internetsite www.woombienederland.nl en een hyvespagina http://woombienederland.hyves.nl/

Succes ermee.

Groetjes Linda (maart mama)

Hoi

Sacha: ik vind dat toch eenbeetje eng idee met touwtjes, daarbij slaapt nooya wel t lekkerst op haar buik, dat wil ik haar niet ontnemen. maar bedankt voor de tip.
Lin: ik keek net naar de woombie. ziet er goed uit. alleen ik kan nergens vinden of dat nog wel aanbevolen word bij 7 maanden.
Ik zal me er eens verder in verdiepen.
Dankje

Terug
Bovenaan