<p>Hi allemaal,</p><p>ik vroeg me af of jullie misschien advies/ervaring hebben over het volgende.</p><p>mijn zoontje van 4,5 maand is altijd al een vrij druk/onrustig/enthousiast mannetje geweest. Hij beweegt constant met zijn armen en benen. Daarom hebben we hem ingebakerd met slapen vanaf week 2 ongeveer. Het is nooit een hele goede slaper geweest maar dat inbakeren hielp wel.</p><p>Nu kan hij sinds deze week omrollen naar zijn buik en wil ik het inbakeren gaan afbouwen/stoppen.</p><p>gister avond hebben we hem in een slaapzak naar bed gebracht, dit ging best goed en hij werd even vaak wakker als ingebakerd. Tot half 3 vannacht, klaar wakker en zwaaien met armen en benen. Niet huilen, gewoon keten en wild bewegen. Hij slaapt trouwens bij ons op de slaapkamer. Uiteindelijk maar een flesje gemaakt en daarna viel hij dan af en toe weer een beetje in slaap maar heel onrustig. </p><p>wat zeggen jullie, doorzetten in de slaapzak? Of nog even inbakeren? De inbakerdoek waar hij nu in slaapt is de pacco doek tot 7 kilo maar die wordt bijna te klein dus dan moeten we een nieuwe kopen wat wel weer erg prijzig is. </p><p>bedankt voor jullie reacties alvast!</p><p> </p>