Inbakeren

<p>Heee! <br /><br />Ik zou graag jullie mening over inbakeren willen horen. Ik twijfel of ik een inbaker slaapzak zal kopen of een gewone. <br /><br /></p><p> </p>

Wij hadden eerst zo’n doek die wij gebruikten, toen ze iets ouder werd hebben we een zo’n slaapzak gekocht. Hier was het een groot succes. Ze sliep ineens stukken beter en werd veel uitgerusten wakker! Dus als je het mij vraagt; doen!

Heb je überhaupt reden om in te bakeren? Of is het meer de twijfel over de koop van een slaapzak?
Wij hebben het bij de 1e gedaan, maar pas nadat we het met een gewone slaapzak geprobeerd hadden en ze maar onrustig bleef. Maar ik zou niet bij voorbaat gaan inbakeren...

onze dame is nu 12 weken maar eigenlijk weinig tot niet ingebakerd, alleen de eerste dagen (wat je ook prima afkan met een hydrofiele doek dan)
Wij gebruiken nu puckababy slaapzak voor de eerste 6 maanden wat bij ons goed werkt (echter pas aangeschaft na 8 weken omdat ze de eerste weken prima sliep onder haar dekentje 's nachts, maar na een 5-6 weken af en toe zichzelf naar boven drukte (onder haar dekentje weg)

Wij hebben zo'n puckababy slaapzak gewoon via MP gekocht trouwens, 15 euro ipv 60

Wij hebben een puckababy geprobeerd ivm motorische onrust. Ons zoontje vond het vreselijk dus na enkele keren mee gestopt. Zou zo'n ding alleen kopen als je er echt een reden voor hebt. Heb het idee dat dat inbakeren ook een beetje een hype is ofzo, die van ons hield er iig helemáál niet van.

Terug
Bovenaan