Inbakeren

Wie heeft er ervaring met inbakeren? Onze zoon van bijna 5 maanden slaapt 's nachts erg onrustig en daarom dachten we aan inbakeren, maar hier hebben we geen ervaring mee. Wie maakt ons iets wijzer?
Alvast bedankt!
 
mijn zoontje is 6 weken oud en sinds 3 dagen baker ik hem in.echt een wereld vas verschil,ik raad het iedereen aan.hij was altijd heel onrustig,sliep overdag nooit en s nachts moesten we wel 20 keer zijn speentje terug stoppen en over zijn bolletje aaien in de hoop dat hij weer in slaap viel.nu slaapt hij dus al 3 nachten door tot 3 uur,even voeden en slaapt daarna weer verder.en overdag slaapt hij ineens ook,gisteren van 14.30 tot 17.15 en eergisteren zelfs van 11.30 tot 16.00.als ik jullie was zou ik het dus echt gaan proberen. succes en ik hoop voor jullie dat het werkt
 
hallo Gina,

Ik heb een dochtertje van bijna 2 en haar heb ik ingebakerd vanaf dat ze 2 maanden oud was tot 1 jaar. Voor ons was het echt de oplossing!
Voordat we dit deden, sliep ze heel slecht. Overdag bijna niet en 's nachts zeer gebroken. Vanaf dat we gingen inbakeren, sliep ze overdag geregeld 2 of 3 uur achterelkaar. Voordat we gingen inbakeren, hebben we veel over dit onderwerp gelezen en er zelfs een boek overgekocht, echt een aanrader. Het was wel even oefenen, maar na een tijdje lukte het prima. Het ziet er misschien wat zielig uit, maar dit is het zeker niet. Succes
 
Hallo Gina
Oma van twee kleinkinderen de oudste kl.dochter was erg druk huilde veel en had last van krampjes.mijn dochter heeft op advies van mij haar dochter na 1 maand ingebakerd.Wat een rust kwam er in het gezinnetje.jou zoon is al 5 maand eigenlijk te oud om nu nog te beginnen" met inbakeren.ze kreeg het bij haar tweede dochter niet voor elkaar.wel hebben ze haar in een slaapzak gelegd waar elastiek aan de zijkant is vast gemaakt "boven en onder" niet te losjes en dat om de matras gedaan dit helpt ook!!en als je zoon de fles zelf vast kan houden een fles drinken mee hier word hij ook rustig van!wat ook helpt!!als het bedje erg open is aan het hoofd eind spijlen dicht maken de baby voelt zich dan beschermd. succes .
 
Bedankt voor jullie reacties. Inmiddels hebben we onze zoon 3 nachten ingebakerd en jawel... 3 nachten doorgeslapen!! Overdag laten we hem wel "los" slapen. Dit gaat prima! Niet gedacht dat het zo'n verschil zou zijn. Hij lijkt heel tevreden en wij zijn dat dan natuurlijk ook!
Groetjes,
Gina
 
Onze dochter is bijna 7 maanden en 's nachts ook erg vaak wakker (volgens mij van haar eigen bewegingen). Hoe kan ik haar dan het beste inbakeren? Met pyama aan en dan met een hydrofiel luier?? Dekens eroverheen?? Hoe doen jullie dat?
groetjes,
Karin.
 
Terug
Bovenaan