inbakeren

zijn er ook ouders die hun kindje inbakeren, en hoe doen jullie dat met dit warme weer ik ben bang dat mijn zoontje het te warm krijgt en s'avond kan stikken hierdoor. Ik probeer met een ventilator z'n kamertje een beetje koel te houden maar dit lukt niet echt.

Help
 
Ik heb mijn dochterje vorig jaar de hele zomer ingebakerd in een pac&co doek hier deed ik alleen een rompertje onderaan en een lakentje over haar heen ik deed haar 's morgens even tempen voor de zekerheid maar dit was nergens voor nodig ze bleef goed op temp had ook geen ventilator op haar kamertje. Je moet er wel op letten dat je zoontje wel zo ingepakt is dat de huid niet tegen elkaar geplakt zit.
Groetjes Sannie
 
Mijn dochtertje van 2 maanden wordt ook ingebakerd, maar dan zonder rompertje en dan een lakentje tot halverwege voor alleen de druk. Ik temp ook regelmatig.

Als ze gaat huilen/krijsen laat ik haar niet te lang liggen nu met dit warme weer. Overdag zetten wij haar wieg beneden daar is het koeler en 's avonds zetten we eerst alles tegen elkaar open, maar het blijft inderdaad erg warm en benauwd. Zorg dat hij genoeg drinkt en geef hem anders wat extra water. Moeilijk he!

Succes Kriek
 
Onze zoon van bijna 4 maanden slaapt ook ingebakerd en ik vind het ook een beetje heet. Het huis is ook echt warm. Ook wij hebben een ventilator gekocht en dat scheelt wel. Verder heeft hij alleen een luier aan en verder niets en laat ik de voetjes bloot. Ik heb ook geprobeerd om hem niet in te bakeren, maar dan slaapt hij niet. Gelukkig is het warme weer bijna afgelopen.

Veel succes,
Machteld
 
Terug
Bovenaan