inbakeren

Ik heb een vraagje, ik ben begonnen met inbakeren bij mijn zoontje van 3,5 week oud.
Wat me niet duidelijk is of ik dan ook naar buiten mag gaan in de wandel wagen en zo ja, moet hij dan ook ingebakerd zijn?
Ik hoor graag van iemand...
groejes mirjam
 
Hallo!

Ik heb ons zoontje ruim 8 maanden ingebakerd. Wij en natuurlijk onze zoon hebben er heel veel profijt van gehad.
Je mag gewoon gaan wandelen, helemaal geen probleem. Wij bakerden onze zoon alleen in wanneer hij naar bed ging. In de wandelwagen lag hij dus zonder de doeken.
Succes
 
Ook onze zoon bakeren wij in. Het is fantastisch!! Wij bakeren alleen voor het slapen in, s middags en s avonds. in de wagen slaapt hij toch wel en ik wil ook niet dat hij de associatie krijgt dat slapen alleen in bed moet.
 
Wij hebben onze zoon ook ingebakerd gehad. Wij hebben het als zeer prettig ervaren. Wij bakerde hem ook alleen maar in als hij naar bed ging.
De kinderewagen geeft al een zelfde soort bescherming als dat een doek doet. Het is smaller dan een bed en de kap geeft ook het behagelijke gevoel.

Succes
 
ik zou wel uitkijken met inbakeren, wij deden het ook bij onze dochter en die wilde alleen nog maar ingebakerd liggen. Als we het niet deden, brulde ze alles bij elkaar.nu zijn we het aan het afbouwen, dus alleen nog als ze heel erg druk is, en als ze naar bed gaat doen we de doeken wat losser..
 
Wij hebben onze dochter ook ingebakerd en zijn nu aan het proberen af te bouwen ( valt niet mee trouwens ) Ze is nu negen maanden. De eeste twee weken is het geloof ik het beste om nergens naar toe te gaan en om je kindje totale rust te geven. Ik heb dit ook maar gelezen hoor. Het boek 'regelmaat en inbakeren' van Ria Blom heeft ons erg veel geholpen. Ik raad het zeker aan. Ik hoop dat alles goed gaat en laat je nog even weten wat je van het boek vond ??

Veel succes, Groetjes Fenna.
 
Terug
Bovenaan