inbakeren

hoi hoi dames
mijn lieve dochtertje noa(6 maanden 01-01-2004)
die baker ik altijd in (alleen armpjes)anders kan ze absoluut niet slapen,
voor dat ik haar inbakerde toen sliep ze pas om 12 s,avonds en werd rond 7 uur wakker en geen middagslaapje en nu dat ik het wel doe, ligt ze om half 8 in bed tot 7 s,ochtens en een middagslaapje van 4 uur .zij kan nog niet kan draaien omdat ze ook in haar bed (door inbakeren)geen kans krijgt om tenminste even te oefenen.
ik wil van het inbakeren af hebben jullie tips????????????????
groetjes romy
 
Hoi Romy

Ik heb mijn dochter tot ± 10 mnd ingebakerd wel in een speciale pac&co doek en hier deed ze het heel goed op. Ik had een tevreden kindje die goed uitgerust was en ook in de ontwikkeling liep ze niet achter. Het slapen van je dochterje zijn hele normale tijden hoor en dat draaien komt vanzelf, de oudste van ons was niet ingebakerd en draaide ook pas met 6 mnd. Gewoon lekker ermee doorgaan zolang zij dit prettig vindt.

Gr. Sannie
 
Ik heb mijn zoontje van circa 6 weken tot 6 maanden ingebakerd. Hij gaf eigenlijk zelf aan dat het tijd was om te stoppen omdat hij zich, behoorlijk heftig, ging verzetten tegen het inbakeren. In eerste instantie ben ik gestopt met het overdag inbakeren. Dat ging direct goed met een inzinking na ongeveer 3 dagen. Daar moesten we even doorheen. Na een paar weken ben ik ook gestopt met 's nachts inbakeren en dat ging helemaal probleemloos.

Mijn zoontje heeft erg veel baat bij het inbakeren gehad, maar slaapt nu zonder pacco ook fantastisch.

Succes!
 
Terug
Bovenaan