inbakeren

wie heeft ervaring met inbakeren,en kan mij er iets over vertellen.
mijn dochter is nu zeven weken en huilt de hele dag behalve s'nachts (gelukkig).
nu hebben we haar sinds vandaag in de maxi cosi en dat helpt echt wel, maar is natuurlijk niet goed.
nu wil ik haar inbakeren en wil graag wat tips van jullie.
iedereen alvast bedankt
 
Hai Denise.

Ik ken jouw verhaal heel erg goed. Gelukkig gaat het bij ons erg goed nu. Ik ben bij 7 weken gaan inbakeren. Ik heb me goed laten voorlichten bij het consultatiebureau. Ik wilde er eerst niet aan beginnen, stond er niet helemaal achter. Je vindt het al gauw zielig. Dit is dud echt niet het geval. Mijn zoontje sliep overdag en ook snachts niet. Errug vermoeiend voor ons allemaal. Uiteindelijk zijn we begonnen bij precies 7 weken. Die nacht sliep hij gelijk door. Echt een klein wondertje dat inbakeren. Hij kwam voor het inbakeren om de 2 uur soms wel eerder. Vanaf die tijd slaapt hij gewoon door. Hij is nu al 4,5 maand. Ik baker hem nog steeds in. We gaan nu overstappen op de bakerzak. Een soort slaapzak waar hij met zijn armen inzit. Ik ben benieuwd. Wat ik al zei, laat je goed voorlichten door iemand van het CB. Niet zomaar zelf gaan proberen. Je krijgt er heel snel handigheid in. Ieder slaapje wat hij doet in bed moet je hem inbakeren. Ik heb mijn doeken via internet besteld. Dit is met klitteband, erg handig. Het adres is:www.pacco.nl. Ook vindt je informatie over inbakeren op www.inbakeren.nl. De vervolgzak wat we nu gaan doen is het adres: www.bakerzak.nl
Wat wij ook door het inbakeren hebben gekregen is heel goed ritme in zijn slaapjes. Hij leert zelf in slaap vallen. Je moet wel even geduld hebben, en af en toe even laten huilen als je hem in bedje legt. Dit duurt niet lang, dan weet hij dat ie moet gaan slapen. Mijn zoontje huilt eigenlijk nooit meer als we hem in bed leggen. Erg lekker.
Ik hoop nog te horen hoe het gegaan is bij jullie, en wens je heel veel succes.
En als je nog vragen hebt hoor ik het wel

Groetjes Ellen
 
Hoi,
wij zijn sinds kort ook bezig met het inbakeren van onze dochter.
Ook zij huilde de hele dag(behalve s 'nachts)
Ik zou het wel in overleg doen met het consultatie buro ivm verhoogde kans op wiegendood als je haar niet goed inpakt.
Eerst zijn we te werk gegaan met rust en regelmaat,maar na 1 1/2 week hadden we maar zeer weinig resultaat dus nu doen we rust en regelmaat in combinatie met inbakeren.
De eerste twee dagen ging het perfect,mevrouw sliep bijna de hele dag en nacht,maar nu zitten we op de "dipdag" die komt op de 3e dag,dan zijn ze zo uitgerust dat ze weer energie hebben om zich te verzetten.
Maar we moeten vol blijven houden!!!
Kijk anders voor info op www.bakermat.nl

Succes Kaartje
 
Terug
Bovenaan