heeft iemand een idee hoe je je kindje moet inbakeren
annique is zo bewegelijk in haar slaap, vooral als ze moet gaan slapen waardoor ze zichzelf vaak wakker houd
op mijn werk (kinderopvang) bakeren we ook wel eens kindjes in, maar ben ff vergeten hoe het nog maar werkt?
zijn er meer die hun kindje inbakeren?
o ja en hoe kun je het beste de borstvoeding afbouwen?
het wordt me wat teveel en heb er echt slaapgebrek door, en voel me lichamelijk een wrak.
ik heb ook erg veel melkproductie waardoor annique vaak te gulzig dus onrustig drinkt.
(ook al kolf ik vaak voor die tijd ff af zodat de meeste druk eraf is)
ook snachts moet ik vaak kolven omdat ik dan op knappen sta.
dus dan wordt ik eerst om 2 uur wakker om te kolven, en dan komt annique 1,5 uur later. en is dan vervolgens 2 uur wakker
gisteren hebben we bij de laatste afgekolfde fles 2 schepjes poedermelk toegevoegd
ze heeft toen wel beter geslapen
kan ik dit op deze manier afbouwen? lastig hoor pff
maar ik wil het beste voor ons allebei ,zodat we ons allebei lekker voelen
annique is zo bewegelijk in haar slaap, vooral als ze moet gaan slapen waardoor ze zichzelf vaak wakker houd
op mijn werk (kinderopvang) bakeren we ook wel eens kindjes in, maar ben ff vergeten hoe het nog maar werkt?
zijn er meer die hun kindje inbakeren?
o ja en hoe kun je het beste de borstvoeding afbouwen?
het wordt me wat teveel en heb er echt slaapgebrek door, en voel me lichamelijk een wrak.
ik heb ook erg veel melkproductie waardoor annique vaak te gulzig dus onrustig drinkt.
(ook al kolf ik vaak voor die tijd ff af zodat de meeste druk eraf is)
ook snachts moet ik vaak kolven omdat ik dan op knappen sta.
dus dan wordt ik eerst om 2 uur wakker om te kolven, en dan komt annique 1,5 uur later. en is dan vervolgens 2 uur wakker
gisteren hebben we bij de laatste afgekolfde fles 2 schepjes poedermelk toegevoegd
ze heeft toen wel beter geslapen
kan ik dit op deze manier afbouwen? lastig hoor pff
maar ik wil het beste voor ons allebei ,zodat we ons allebei lekker voelen