Inbakeren

Hallo dames,

Ik zie hier en daar discussies over bakeren, een week of 2 geleden heeft de wijkverpleegster me de techniek voor gedaan maar door dat Tess er erg boos over werd ben ik niet verder gegaan met bakeren en sliep ze opeens een stuk beter. Nu heeft ze echter al 2 dagen haast niet (soms 10min en dan weer wakker)  geslapen van 9 uur in de morgen tot   8 uur 's avonds, een beetje lang voor zo'n kleintje. Vandaag dacht ik ik ga het weer proberen, maar helaas weet ik het niet meer precies, weet iemand een internet site of heeft tips hoe de 2e doek gedaan moet worden.

Alvast bedankt,

Nands, moeder van Tess (bijna 5wk)

hoi hoi
ik baker mijn dochtertje ook in, en het heeft echt succes.

op www.tinynanny.nl  kun je precies zien hoe je je kindje moet inbakeren.
tenminste daar heb ik de info vandaan gehaald
stap voor stap laten ze zien hoe je je kindje inbakert
succes ermee!!!
groetjes sandra

Bedankt Sandra,

Heb de site bekeken en gelukkig ik had het goed gedaan, je gaat even twijfelen aan jezelf!

Ze ligt nu ingebakerd in haar bedje, helaas heeft ze nog geen uur geslapen! Maar ze ligt niet te krijsen, een beetje te pruttelen met soms een blertje!

Ga haar zo eruit halen en dan gaan we naar oma! Kan ze daar even lekker knuffelen, hopelijk gaat haar slaap gedrag overdag de komende dagen vooruit, is wel zo fijn voor haar (en ook een beetje voor mezelf). Moet zeggen dat ze 's nachts goed slaapt! Ben dus al heel blij!

Groetjes Nands

Terug
Bovenaan