Inbakeren

Hallo,

Wie heeft ervaring met het inbakeren met een inbakerslaapzak (www.bakerzak.nl)
wij kleden onze Yoëll erg warm aan vind ik zelf, mijn man zegt dat het wel meevalt.
Hij ligt er met een romper en pyamabroekje in........is dit te warm?????
verder heeft ie een dun dekbedje over????

Hoi
Met een inbakerslaapzak heb ik geen ervaring. Kris slaapt in een gewone slaapzak, met rompertje en pyama. Onder een deken die dubbel geslagen is, en sinds een week een extra dekentje enkel.
Als ze het te warm hebben kan je dat voelen in het nekje of tussen de schouderbladen, dan zijn ze daar wat zweterig.  Als ze het te koud hebben laten ze zich meestal wel horen.
Groetjes Ellen mv Kris (16 wk)

Hallo,

Jente (4,5 maand) slaapt ook in de bakerzak.
Overdag met dun truitje en sokken en 's nachts met pyama aan een stuk!
Hij slaapt onder een dubbelgevouwen deken en wij hebben ook het capeje om de bakerzak.
Het is overdag op zijn kamer 17 graden en 's nachts soms wel 15 graden.

Ik denk dat je even goed moet voelen aan je kindje als hij/zij uit bed komt. Is hij/zij aangenaam warm dan is het goed, is hij klam dan een laagje uit.
Ik moest ook soms even kijken hoe en wat, soms had hij een hele klamme rug, dan weet je dus genoeg en dan deed ik een laagje uit.

Hoop dat je er wat aan hebt,

Groetjes Fenneke en Jente

hey meiden, bedankt voor jullie reactie.....wij waren al bang dat we hem verkeerd kleedde.....maar het gaat nu goed hoor, bakerzak, rompertje met lange mouw, pyama broek en sokjes....en meneertje slaapt als een roosje...zn nekje is niet klammig en niet te warm...hij ligt heerlijk nu

welke bakerzak gebruik jij????

Hallo, ik heb "helaas" geen ervaring met een bakerzak.Heb er een besteld omdat Linde overdag heel slecht slaapt, maar ze heeft haar duimpje ontdekt en wil absoluut niet in de bakerzak.Dit is hier niet de site voor maar als iemand interesse heeft in een bakerzakmini in een roze ruitje, twee x even aangehad.Ik hoor/lees het wel.

Groetjes Danielle mama van Roos en Linde

Matthijs slaapt in de bakerzak, met extra wintercape eromheen (omdat hij de dekens binnen 5 minuten van zich aftrapt). Hij ligt 's nachts met zijn pyama erin en overdag zonder broekje, maar wel met zijn bovenkleding en sokken.

Hoi,

Chelsey slaapt ook met het capje omdat ze ook onder de dekens weet te komen, haha van de week lag ze horizontaal in haar bedje! Ze heeft overdag haar kleertjes aan en s nacht haar pyama.

Groetjes Elise mv Chelsey(13 weken en 5 dagen)

Terug
Bovenaan