inbakeren

Hallo allemaal,

Heeft iemand van jullie ervaring met inbakeren? Evi is nu bijna 8 weken en ik baker ze sinds 4 weken in. Ze kon moeilijk de slaap pakken door het zwaaien met haar armen. Ze hield zich zelf uit haar slaap. Ik heb nachten met haar op gelopen. Nu slaapt ze goed (gelukkig ook 's nachts), voor mij was het een wondermiddel. Zij is veel meer uitgerust en wij ook.

groetjes Sonja en Evi

hoi sonja
ik zit er ook over te denken om lena in te bakenen . maar hoe pak ik zo iets aan? ze slaapt de hele dag niet en is daarom ook niet meer te genieten aan het eind van de dag.
erg gezellig voor papa die dan thuis komt. op het december forum zijn ook veel moeders helemaal gek op inbakenen. dus daar kan je naar toe gaan.

Het is echt de moeite waard om te proberen. Helpt het niet dan kun je altijd naar andere oplossingen zoeken. Ik heb Evi eerst ingebakerd met een katoenen luier en toen ik zag dat het echt resultaat had heb ik een speciaal inbakerdoek gekocht via pacco.nl.
Ze slaapt nu ontzettend goed en ze is veel meer tevreden als ze wakker is. En natuurlijk wij ook.

succes,
groetjes Sonja

Terug
Bovenaan