inbakeren

hallo dames,

weer een nieuw onderwerp van mij!!
vandaag gebeld door cb over het inbakeren.
Heb namelijk een inbakerdoek geleend van hun, moet hem volgende week weer inleveren helaas:(
het werkt super goed bij onze kleine van 11 weken.
hij slaapt niet zonder dat ding... hoe kun je dit het beste afbouwen of een andere manier om hem nog even in te bakeren?
je mag hem maar tot 4 maanden inbakeren zeiden ze, dus het heeft geen zin om nog zo'n ding aan te schaffen voor zon korte tijd!

heeft iemand een oplossing voor mij?

bedankt!!

groetjes maaike
 
Wij hebben een puckababy en die mag je gebruiken tot 6 maanden! Dat is gewoon een slaapzak waar de armen inzitten, dat is minder strak dan een bakerdoek, maar hij kan dan niet met zijn armen gaan zwaaien. Kijk maar eens op de site, misschien is dat wat voor jullie?!

Groetjes Rianne
 
Hier geen ervaring mee maar heb ook wel eens gehoord dat iemand de armsgaten van een gewone slaapzak dichtnaaide, goedkope oplossing lijkt mij.

Ik deed bij mijn zoontje zijn lakentje in het begin erg strak instoppen met de handjes er onder. Daarna steeds iets losser en nu slaapt e snachts in een slapzak en verder alleen een romper met lange mouwen, de armpjes zijn dus vrij. Overdag gewoon onder een lakentje, meestal met de armen erbuiten.

Succes!
 
Terug
Bovenaan